Log entries Rajdowy kesz 7x 1x 3x Show deletions
2022-01-09 21:46 rudymaniek (2080) - Ready to be found
2021-07-07 23:56 rudymaniek (2080) - Temporarily unavailable
2021-06-28 23:37 rudymaniek (2080) - Ready to be found
2020-12-28 21:08 rudymaniek (2080) - Temporarily unavailable
2018-12-26 16:35 katzien (40) - Found it
2018-08-26 13:07 Maruto (211) - Found it
Keszyk znaleziony na wypadzie rowerowym. Maskowanie skuteczne, aczkolwiek widać, że skrzynka ma kilka lat
2018-08-26 10:26 Rodzinka (121) - Found it
TFTC
2018-08-13 18:29 azieba (112) - Found it
2018-05-22 20:58 rudymaniek (2080) - Note
Faktycznie trawa w lecie mocno utrudnia ale keszyk napewno jest bo 2 dni temu sprawdzałem
2018-05-22 18:21 katzien (40) - Didn't find it
Krzaki po jednej i drugiej stronie drogi przeszukanie ale nic nie znaleźliśmy
2018-03-05 14:33 rudymaniek (2080) - Note
Keszyk cały czas gotowy do szukania
2015-12-31 10:16 MarcinC (363) - Found it
Byłem tu 30.12.2015 r.
2015-12-31 10:11 michal_2002 (2110) - Found it
Dzięki
2015-11-14 16:30 A walon (2768) - Found it
#262 (342)
To była jazda!!!
Do poz. 23: 4PDŁ"dojechałem" w keszbazie, korzystając z darmowego narzędzia GEOCONTEXT. Zajęło to kilka godzin (problemy: Komentarz, p. 2 oraz zakręty typu 6L 6P). Jakoś udało się ustalić zasady zapisu.
Dalsza część jazdy - już w terenie (problemy: Komentarz, p. 3 oraz brak bezpiecznych miejsc na zatrzymanie się w trakcie - ciągle groził dzwon, z każdej strony, przy włączaniu się do ruchu). Okazało się, że możliwych przejazdów wg. punktów 24-28 jest kilka, bo nie wiadomo, gdzie kończy się 4PDŁ.
Na szczęście, ostatni odcinek 80 m jest podany precyzyjnie. Ale maskowanie doskonałe (jak na tego typu maskowanie) i jest trochę do poszukania, tym bardziej, że informacja "na drodze" (już jest OK) wskazała na inne możliwości. I właśnie z powodu tych innych możliwości, kesz ujawnił mi się na wprost moich oczu - w sumie, przypadkiem.
Z reguły, przy nieprecyzyjnych (według mnie) informacjach dot. kesza, dodaję własne albo spojler. Tym razem powstrzymam się; to nie pierwszy mój kesz tego Założyciela - są profesjonalne, dopracowane i "do znajdowania", a nie szukania godzinami. Ale Rajdowy kesz to przypadek specjalny. W dodatku, to już drugi, który ociera się o rekomendację (poprzedni: Widok na Bystrzycę - świetny punkt widokowy, intrygujące miejsce jakiejś działalności gospodarczej w przeszłości, naturalnie naturalne maskowanie i "udział" w polowaniu). Ostatecznie...
Na dwa tak znakomite kesze, przyznaję w końcu rekomendację Rajdowemu za:
1) niekonwencjonalne podprowadzenie pod kesza;
2) doskonale dopracowane maskowanie;
3) wskazanie dzikiego miejsca - wąwozu; niezłe byłoby tu darcie na rowerze po drogach leśnych;
z zastrzeżeniem, że przydałoby się ostrzeżenie, że to niebezpieczny kesz, wskazanie miejsca do zaparkowania oraz ewentualnie jakieś wskazówki co do pomiaru zakrętów. A ja jeszcze o czymś nie wspomniałem!!! Z drugiej strony, pewnie doświadczeni keszerzy są w stanie to wziąć na żywca.
Nie powstrzymałem się; przejechałem troszkę bardziej rajdowo odcinek, pod prąd. Nie udało się przekroczyć 90 km/h (bo najtrudniejsze zakręty musiały być brane na zupełnym spowolnieniu), ale te 6L 6P to była jazda; takie płynięcie, z dociskaniem do skraju drogi. Myślę, że rajdowcy osiągają tu grubo ponad 110 km/h.
UWAGA: ostry zakręt, najbliższy od strony Nielestna, wyrzuca z drogi; widziałem terenówkę, jak się broniła przed wypadnięciem, a jechała niezbyt szybko.
Dziękuje jeszcze za..., ale o tym cicho-sza - już piękna kolekcja.
TFTC:)
2015-11-10 00:07 A walon (2768) - Note
Nietuzinkowy pomysł podprowadzenia pod kesz, ale to przecież rajdowy...
Są jednak pewne problemy.
1. Niezależnie od wybranego środka transportu (nogi, rower, samochód) poruszanie się po drodze jezdnej, krętej i trudnej technicznie (skoro odcinek specjalny) ze sprawdzaniem zapisków pilota, stwarza zagrożenie dla ruchu samochodów; być może przydałoby się dodać atrybut "Skrzynka niebezpieczna".
2. Odległości są podawane od końca jednego zakrętu do początku drugiego czy od "środka" jednego zakrętu do "środka" drugiego?
3. Indeks DŁ oznacza zapewne długi zakręt; czy to znaczy, że zakręt cały czas prowadzi po "rozciągniętym łuku" o stałym promieniu, czy składa się z kilku słabo wyodrębnionych krótkich zakrętów z bardzo krótkimi prostymi, czy w końcu z kilku wyraźnych zakrętów łącznie z możliwym lekkimi "przegięciami" drogi w prawo-lewo, ale generalnie zmierzający w jedną stronę; jeśli stawiamy na ścisłość to DŁ dotyczy pierwszego wariantu, ale w realu to pewnie jest wariant trzeci.
4. "Miejsce ukrycia kesza znajduje się na drodze" - dosłownie czy potocznie? Jeśli dosłownie to na poboczu (bo oczywiście nie na jezdni) i tu kończą się możliwości bo droga ta nie ma chodników dla pieszych (skoro to odcinek rajdowy). Jeśli potocznie to w jakim oddaleniu od drogi (pobocza)? A może jakaś podpowiedź o miejscu ukrycia? Bo jak to w rajdach, rozrzut może być duży - oby nie na boki :)!
A tak w ogóle, kiedy odbywa się rajd? I czy notacja zastosowana w notatkach pilota jest praktycznie stosowana, czy opracowana tylko na potrzeby tego kesza?