Wpisy do logu Rajdowy kesz 7x 1x 3x
2015-11-10 00:07 A walon (2768) - Komentarz
Nietuzinkowy pomysł podprowadzenia pod kesz, ale to przecież rajdowy...
Są jednak pewne problemy.
1. Niezależnie od wybranego środka transportu (nogi, rower, samochód) poruszanie się po drodze jezdnej, krętej i trudnej technicznie (skoro odcinek specjalny) ze sprawdzaniem zapisków pilota, stwarza zagrożenie dla ruchu samochodów; być może przydałoby się dodać atrybut "Skrzynka niebezpieczna".
2. Odległości są podawane od końca jednego zakrętu do początku drugiego czy od "środka" jednego zakrętu do "środka" drugiego?
3. Indeks DŁ oznacza zapewne długi zakręt; czy to znaczy, że zakręt cały czas prowadzi po "rozciągniętym łuku" o stałym promieniu, czy składa się z kilku słabo wyodrębnionych krótkich zakrętów z bardzo krótkimi prostymi, czy w końcu z kilku wyraźnych zakrętów łącznie z możliwym lekkimi "przegięciami" drogi w prawo-lewo, ale generalnie zmierzający w jedną stronę; jeśli stawiamy na ścisłość to DŁ dotyczy pierwszego wariantu, ale w realu to pewnie jest wariant trzeci.
4. "Miejsce ukrycia kesza znajduje się na drodze" - dosłownie czy potocznie? Jeśli dosłownie to na poboczu (bo oczywiście nie na jezdni) i tu kończą się możliwości bo droga ta nie ma chodników dla pieszych (skoro to odcinek rajdowy). Jeśli potocznie to w jakim oddaleniu od drogi (pobocza)? A może jakaś podpowiedź o miejscu ukrycia? Bo jak to w rajdach, rozrzut może być duży - oby nie na boki :)!
A tak w ogóle, kiedy odbywa się rajd? I czy notacja zastosowana w notatkach pilota jest praktycznie stosowana, czy opracowana tylko na potrzeby tego kesza?