Wpisy do logu Maguryczne    {{found}} 8x {{not_found}} 1x {{log_note}} 3x Photo 13x Galeria

2307834 2016-09-23 19:00 Volfram (user activity3394) - Znaleziona

Dojście dość trudne, ale pewnie wybraliśmy najgorszy wariant. Na miejscu zlokalizowaliśmy odpowiednie drzewo, ale zastaliśmy jedynie strzępy foli w którą był zawinięty kesz. Reaktywowaliśmy skrzynkę w tym samym miejscu w korzeniach za kamieniami.

2306754 2016-09-23 19:00 Pawello (user activity4546) - Znaleziona

Główny punkt tego dnia. Podejście na azymut rzędu 2,5 km w jedną stronę. Na miejscu znaleźliśmy tylko rozgrzebane kamienie, i sporo strzępów czarnej folii. Pudełko zapewne było dużego rozmiaru, więc wszystko wskazywało na to, że skrzynka niestety przepadła. Z uwagi na spore odludzie zreaktywowaliśmy kesza. Miejsce ukrycia to samo, głęboko w dziupli i za kamieniami. Volfram zapewne dorzuci aktualny spojler.

1456985 2014-09-29 10:30 kongbong (user activity780) - Komentarz

No niestety po dojściu na szczyt okazało się że, poniżej szczytu a w okolicy kesza działa ekipa poszukiwaczy z wykrywaczami metalu, którzy ostro przekopują i dewastują teren dlatego nawet nie podjąłem poszukiwań ale jeszcze tu wrócę. W drodze na szczyt dużo zwierza i pozostałości po ich bytowaniu.

720264 2012-09-19 17:04 meteor2017 (user activity3451) - Znaleziona

Bieszczadzka Wyrypa, dzień 2: Wokół Chryszczatej

Skrzynka nr 9 ze znalezionych 92. Podejście od strony Smolnika, po drodze sporo kup żubra, co nie dziwi w kontekście mojej skrzynki "Puszcz Imperator";-)Gdy dotarłem na szczyt, odpaliłem GiePSa z pytaniem "gdzie jest skrzynka?" i przez chwilę przecierałem oczy ze zdumienia... "Gdzie? 260 metrów stąd?" Poczekałem aż namiar się ustabilizuje, ale bez zmian... no dobra. Założyciel chyba specjalnie tak ją zlokalizowął, żeby trzeba było przeciąć te wszystkie okopy pod szczytem;-)Ze zlokalizowaniem drzewa był problem, bo GiePS rzucał w te i we wte, a farba z drzewa już zlazła (teraz są na nim paski działu leśnego), jednak w końcu się udało.
Na szczycie

383945 2011-08-04 12:04 rekomendacja rogerowaty (user activity120) - Znaleziona

skrzyna z dreszczykiem :)<br /> <br /> wybrałem podejście z przełęczy Żebrak, według różnych źródeł grzbietem przebiega stara ścieżka i tak też celowałem<br /> po drodze pojedyncze ślady niedźwiedzia trafiłem i już tak fajnie nie było a na dole miejscowi wspominali że w okolicy Chryszczatej chodzą sobie samopas<br /> idąc dalej starymi drogami zrywkowymi trafiłem na kilka miejsc noclegowych parzystkopytnych co jeszcze bardziej potęgowało ogólną atmosferę okolicy<br /> o dziwo na docelowej ścieżce ślady niedawnej bytności ludzi, na szczycie znak pomiarowy i kilka wykopanych pamiątek<br /> gps bardzo przydatny a sama loklizacji raczej dla bardziej obytych z mapą i terenem<br /> <br /> skrzynka, no prosta sprawa to to nie była, po dotarciu do celu pozostałościami linii okopów, jakieś 15 min namierzania pozycji, drzewo jak wiele innych, farba jest ... tylko że wyblaknięta i widoczna z 0,5 metra :/, polecam namierzanie z kilku podejść<br /> <br /> skrzynka w stanie prawie idealnym ale trochę wody się dostało, pogoda taka sobie była więc skorzystałem z flaszki<br /> zrobiłem dużą wymianę fantów :)<br /> <br /> gwiazda za historyczne miejsce i dreszczyk emocji

33845 2008-07-03 00:00 rekomendacja zyr (user activity3077) - Znaleziona

Rekomendacja. Za tzw całokształt, na który w tym przypadku składało się:

1. Flaszeczka schowana dla mnie przez Wojtka, której wypicie uzależnine zostało od zdobycia tego kesza

2. Wsparcie logistyczne ze strony założyciela (łacznie z trackiem i punktami przelotowymi, rozmowami telefonicznymi itp)

3. upasienie skrzynki

4. lokalizacja - dość niedostępna - i mimo najkrótszej trasy - bo ledwo 11km - najbardziej dla nas męczącej

5. Resztek szrapneli, saperek i innego militarnego żelastwa w okolicy szczytu.

Serdecznie tą rekomendacją Wojtkowi dziękuję za pomoc w organizacji czasu w Bieszczadach:)Pozdrawiam i polecam.

9642 2007-10-02 00:00 Wojtek1121 (user activity492) - Komentarz

Skrzynka ponownie zaprasza zdobywców, duża wypasiona w alkohole whisky, wódka. wino musujące, oczywiście dla dzieci i nie pijących się też coś atrakcyjnego znajdzie. Zakopana w tym samym miejscu co ta która została ukradziona.

9401 2007-10-02 00:00 Doczu (user activity138) - Znaleziona

Znaleziona a w zasadzie założona ponownie razem z Wojtkiem 1121.<br /> Jako że wskazałem miejsce w którym była poprzednia (zrabowana) skrzynka miałem prawo pierwszego wpisu :-)<br />

1096 2007-02-27 00:00 eLKa (user activity39) - Komentarz

Ja tego nie rozumiem. Nie mam pojęcia. To nie jest pierwszy raz, ki diabeł?

Przypadkiem to tam nikt nie poszedł, sam widzisz Filips, że to niemozliwe. Tak było na Woronikówce i jeszcze w innych miejscach :-(. Nie wiem,  nie wiem ;-(

1077 2007-02-21 00:00 filips (user activity1367) - Nieznaleziona

Niestety, nie znaleźliśmy. Drzewo namierzone bez problemu. Po odgarnięciu śniegu i warstwy ziemi wyciągnęliśmy niebieską torbę i już myśleliśmy, że w niej jest skrzynka, a tu nic. Skopaliśmy solidnie otoczenie drzewa, prawie jak kopalnia odkrywkowa; mam nadzieje, że leśniczy się nie obrazi. Zresztą do wiosny może jakoś samo się naprawi;)Anyway, skarbu nie było.
Kopalnia odkrywkowa
Tam powinien być cache
Jedyne trofeum

315 2006-06-19 00:00 Kopyto (user activity147) - Znaleziona

Idąc do skrytki napotkaliśmy dużo śladow po walkach jakie toczyły sie w tym rejonie.

15 2006-06-19 00:00 eLKa (user activity39) - Znaleziona

Odnaleziona!<br /> Po raz pierwszy 18.06.2006 w samo południe!<br /> eLKa, AdaM-ski i Kopyto!<br /> Zawartość - super (wstyd się przyznać, ale skonsumowana na miejscu).<br /> Wpis w logbooku pozostwiono. Zawartość podmieniono. (troszkę inny browar, buteleczka + napój stosowny, dający możliwość wymieszania). I jeszcze kaczorek. Niewysoki, piórka białe, dziób żółciutki - no śliczna po prostu ptaszyna, zdrowa, bez ptasiej grypy, można bez obawy brać do ręki i głaskać.<br /> Okolica bardzo miła, nikt tam nie spaceruje, co najwyżej wilki, dziki, jelenie i niedźwiadki, ale w wypadku spotkania tego ostatniego po prostu trzeba przekupić go fantem, który niesiemy w plecaku. One lubią baton, piwem tez nie gardzą. Tak że jest zielono, bezpiecznie, ślicznie. I wcale nie przy ścieżce, o nie!<br /> Gratulujemy fajnego miejsca. Dzięki Wam mieliśmy fajną zabawę przez dwie niedziele.<br /> A geo w jaskini też odnaleźliśmy. Ale nie wymienialiśmy zawartości.