Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Toon cache statistieken
MM020 - Most kolejowy w Tymbarku - OP84EM
Nawet nie zabytek, ale widok ładny
Eigenaar: Mag_mag
Log in om de coördinaten te kunnen zien.
Hoogte: 383 meter NAP
 Provincie: Polen > małopolskie
Cache soort: Traditionele Cache
Grootte: Klein
Status: Gearchiveerd
Geplaatst op: 29-08-2014
Gemaakt op: 29-08-2014
Gepubliceerd op: 29-08-2014
Laatste verandering: 13-06-2017
5x Gevonden
1x Niet gevonden
0 Opmerkingen
watchers 2 Volgers
7 x Bekeken
3 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: uitstekend
2 x Aanbevolen
Deze cache is aanbevolen door: Fajfoklok, Pepe1
Om de coördinaten en de kaart te zien
van de caches
moet men ingelogd zijn
Cache attributen

Dangerous Cache  Bike  Take something to write  Fixed by magnet 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving PL

Most kolejowy na rzece Łososina jest częścią linii kolejowej nr 104 Chabówka- Nowy Sącz. Zlokalizowany jest na 38 km. Jest mostem jednoprzęsłowym, kratownicowym, z jezdnią dołem. Konstrukcja została wzniesiona ze stali. Pasy górne, krzyżulce i słupki zbudowane z blachownic. Węzły kratownicowe uformowane za pomocą przykładek łączonych nitami.  Most oparty jest z obu stron na kamiennych przyczółkach wykończonych tynkiem cementowo-wapiennym.   Przęsło oparte  jest na  przyczółkach z lokalnego kamienia dzięki przegubom. Z jednej strony most opiera się na parze przegubów stałych, z drugiej na parze przegubów łożyskowo-przesuwnych, co umożliwia pracę konstrukcji stalowej. 
Elementy przegubowe wykonano także z odlewów stalowych. Rozpiętość przęsła w osiach podpór wynosi 35,8 m, całkowita długość konstrukcji  37,4 m, szerokość 4,7 m, wysokość ok 6 m, wysokość kratownicy wynosi 5,5 m. Wąski chodnik znajduje się po obu stronach torów, wsparty na wspornikach z kątowników, przymocowanych do konstrukcji mostu. Powstał po II wojnie światowej w miejscu zniszczonego w 1944 roku w ataku wojsk radzieckich roku starego mostu.

Współrzędne z dokładnością do 2,5 metra.

Uwaga! Po linii kolejowej od kilku lat nie jest prowadzony ruch planowy, jednak zdarzają się tędy przejazdy pociągów retro oraz pustych składów na potrzeby PKP. Nie są częste, na co wskazuje stan szyn, tym niemniej należy zachować ostrożność przy podejmowaniu kesza.

Skrzynka pozostaje w terenie, ale stanowczo ODRADZAM JEJ PODEJMOWANIE!Po linii kolejowej jest obecnie prowadzony dość regularny ruch turystyczny i istnieje zagrożenie, że podczas próby podjęcia kesza pojawi się pociąg, w związku z tym skrzynka zostaje zawieszona.

Extra hints
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien
Logs: Gevonden 5x Niet gevonden 1x Opmerking 0x Alle logs