Wpisy do logu Muzeum Wsi Radomskiej    {{found}} 66x {{not_found}} 1x {{log_note}} 0x Photo 2x Galeria

2617801 2017-09-30 18:34 meteor2017 (user activity3451) - Znaleziona

Weekendowa wycieczka rowerowa pt. A na Radom kury jadom, dzień 1 - 70km.

Do Radomia pociągiem, a dalej już rowerem. Miasta nie zwiedzaliśmy, a tym bardziej nie keszowaliśmy w nim,. bo by chyba dnia nie starczyło, a chcieliśmy jeszcze dziś kawałek przejechać... tyle co przejazd przez miasto właśnie do skansenu, bo skoro wycieczka z lavinką i skansen w pobliżu trasy, to koniecznie trzeba go zwiedzić. Początkowo myśleliśmy że skrzynka jest przy wejściu, ale okazało się że  nie ... no to najpierw zwiedzanie (jako pasażerowie Kolei Mazowieckich załapaliśmy się nawet na zniżkę na bilet),, a potem po skrzynkę. Skansenu to nawet za bardzo stąd nie widać - tyle co kapliczkę na wyspie i wieżę widokową (aktualnie nieczynną, ale i tak tam weszliśmy), może jak opadną liście to można coś więcej stąd dostrzec.

Ostatnio edytowany 2017-10-01 19:38:06 przez użytkownika meteor2017 - w całości zmieniany 1 raz.