Wpisy do logu GDKJ Przełęcz Widok    {{found}} 51x {{not_found}} 0x {{log_note}} 0x

2334461 2016-10-11 17:25 rekomendacja issoria (user activity1524) - Znaleziona

I tak wychynęliśmy z lasów i zobaczyliśmy majaczący na horyzoncie koniec naszej wędrówki szlakiem GDKJ na ten dzień... Przed nami rozpościerał się obrazek iście sielski: w delikatnym słońcu jesienne, ale wciąż zielone pola, wijąca się niteczka szlaku i pasące się sarny, które nagle, wystraszywszy się czegoś, uciekły, a my śledziliśmy je wzrokiem póki nie zniknęły, daleko. Widoki na prawo i lewo jak z obrazka, nawet nie zauważyliśmy, że zmyliliśmy ścieżkę i poszedłszy nieco większym łukiem, nadrobiliśmy drogi. Mój ulubiony kesz geościeżki, oczywiście ze względu na panoramy. Rekomenduję!

Na kordach zastaliśmy pół maskowania. I tyle. Ale z racji, że takie miejsce zasługuje na kesza, reaktywowaliśmy go, wkładając do pudełka logbook i kilka drobiazgów, które wuzet dzień wcześniej na takie okoliczności pieczołowicie naszykował. Kesz nakryty maskowaniem, mamy nadzieję, że przetrwa jak najdłużej.

Przełęcz zdobyta z wuzetem, dziękuję za przeciągnięcie nas tą malowniczą trasą!