Wpisy do logu Dubnica    {{found}} 17x {{not_found}} 1x {{log_note}} 2x Photo 1x Galeria

1511599 2014-11-16 21:58 Zośka32 (user activity86) - Znaleziona

hmmm... zacznę od tego że zajechaliśmy z innej stromy... owszem byliśmy na granicy ale obeliska nie zlokalizowaliśmy. GPS pokazywał, że jest on w odległości ok dwóch kilometrów a, ponieważ aura nie zachęcał do pieszych wycieczek, więc pojechaliśmy autkiem drogą tuż przy zaoranym pasie granicznym.... były góry i doliny, błota, zahaczyliśmy podwoziem w kilku miejscach( mój syn sie modlił żebyśmy dojechali w miejsce docelowe  w całości i bez zbędnych akcji ratunkowych)... do całej dramaturgii sytuacji dochodziła świadomość, że jesteśmy obserwowani przez pograniczników... a że byliśmy w miejscu gdzie nie powinniśmy być - to wszystko sprawiało że czuliśmy sie jak "wyjęci spod prawa" :)

ale prośby i modły zostały wysłuchane, dotarliśmy ( w końcu) tam gdzie chcieliśmy i keszyk był nas!

bardzo dziękujemy za świetnie spędzone niedzielne popołudnie!!!

ps. czasami  pójście inną drogą,  niż wskazują na to wszystkie znaki na ziemi i niebie, odpłaca przygodą i emocjami, które pamięta się bardzo długo... polecam!!! ( chociaż może nie powinnam )