Wpisy do logu Czarci Jar    {{found}} 9x {{not_found}} 0x {{log_note}} 1x Photo 4x Galeria

4424721 2023-11-04 14:27 rekomendacja Badzia Gadzia - (BG) (user activity12838) - Znaleziona

Dzięki

3603292 2021-03-14 13:45 korkokretki (user activity121) - Znaleziona

Znaleziona! TFTC! Mały skok w bok. Podjęta od strony Wojnit. Punkt widokowy w ruinie, ale las piękny nawet na przednówku. Dzięki za pokazanie tego urokliwego miejsca. Dołożone k20 i geokret "mis na wybiegu" - jeśli ktoś może, niech zabierze ją nad morze. ;)

Obrazki do tego wpisu:
Ciepło...
Cieplej...
Gorąco!

3304786 2020-03-01 13:30 jaksa (user activity105) - Znaleziona

Dobra skrzynka bo trzeba trochę pochodzić, a jest pięknie. Wieża widokowa nie istnieje.

2876628 2018-08-17 18:00 kojoty (user activity3243) - Komentarz

wracam z obiecaną gwiazdką

2819793 2018-07-05 20:21 Jerzy4553 (user activity977) - Znaleziona

Najbliższy mostek przy kapliczce, czyli ten drugi zniszczony. Przejście jedynie dla odważnych po konarach drzew. Idąc do skrytki od strony Muzeum Etnograficznego trzeba przechodzić przez pierwszy bardzo solidny mostek. Dzięki za skrytkę i pokazanie miejsca.

2741797 2018-04-28 21:35 Volt71 (user activity1068) - Znaleziona

Znaleziona razem z PippiLotką,  wyszedł nam (TTF) oczywiście pomógł spoiler kojoty, namierzony z pod wierzy o tej porze roku bez problemów ale jak już wszystko zakwitnie to trzeba będzie się na latać. Keszyk na miejscu z worka wylałem wodę logbook suchy TFTC

2742180 2018-04-28 16:32 PippiLotka (user activity956) - Znaleziona

Znaleziony razem z Volt71. Dziękuję za skrzyneczkę TFTC

2690779 2018-02-10 16:15 rekomendacja makotka (user activity2697) - Znaleziona

Spacerkowo, razem z kojoty. Przyjechaliśmy właściwie na chybił trafił na zasadzie, o, koło Pieniężna są trzy kesze, jedziemy. Wyszło na to, że zrobiliśmy sobie całkiej solidną i bardzo fajną wędrówkę po śniegu i lodzie wzdłuż Wałszy. Widoki jak ze Skyrima. Właśnie to lubię w keszach, że można "przypadkiem" zaplątać się w naprawdę rewelacyjne, gwiazdkowe miejsca! Dziękuję!

2690192 2018-02-10 16:00 rekomendacja kojoty (user activity3243) - Znaleziona

(wycieczka nad Wałszą - moja i makotki)

Trafiliśmy tu dość spontanicznie i w sumie przypadkiem na zasadzie - to chodź podjedziemy jeszcze po coś - ale było czadersko. Polecam każdemu miłośnikowi wycieczek na łonie natury.

Podjechaliśmy najpierw pod Najwyższy wiadukt w Polsce - OP120A - bez większej rozkminy zaparkowaliśmy na dole koło elektrowni wodnej i idąc pod wiadukt zorientowaliśmy się po bramce i tabliczkach, że tu rezerwat i ścieżka i w ogóle szlak też i całkiem się to wszystko ułożyło nam w głowach w całość: fajną wycieczkę pieszą zamiast kilku szybkich drive-inów. Więc wyruszyliśmy najpierw w kierunku wieży widokowej na końcu ścieżki (czyli miejsca gdzie jest ukryty keszyk "Czarci jar") most zostawiając sobie na koniec z założeniem, że po ciemku z mostu na zamek i kościół będzie lepszy widok niż z wieży w lesie.

Piękne skute lodem okolice, wszystko idealnie zmarznięte - więc zero błota. Ścieżka w kilku miejscach naruszona - tu się urwisko obsypało tu coś się połamało ale pięknie "zamknięta" rzez leśników taśmami biało-czerwonymi dla nas stała oczywiście otworem :)

Po drodze jeszcze nawiedziliśmy leśną kapliczkę i keszyk koło wieży był nasz - (BTW. ma się dobrze a przy okazji załączam fotę spoilerową, co by nie niszczyć tych leszczyn na darmo jeśli komuś GPS pływa czy nie pokazuje dokładnie).

Później już sprawnie ruszyliśmy do muzeum przy seminarium werbistów i tam zgarnęliśmy jak zawsze starannie wykonany keszyk Muzeum Etnograficzne - OP4665 - super sprawa - no ciemno, późno i muzeum zamknięte więc ja musiałem się pokrzepić wspomnieniami z wcześniejszych odwiedzin a makotka wyobrażeniami na nich opartymi :)

Przyjemny spacerek do torów i już byliśmy na moście (zwanym najwyższym wiaduktem w PL). Keszyk bardzo zacny tylko maskowanie wzięło i przymarzło - musiałem się nieżle z nim naszarpać nim pojemnik znalazł się w moich rękach:)- jeszcze chyba nie miałem takiej sytuacji :)

Pobraliśmy jednego GK - drugiego zostawiliśmy dla następnych znalazców i ruszyliśmy przez most na drugą stronę. Makotka mocno się wczuwała podczas tego spaceru więc chwilę nam to zajęło - faktycznie wysokość imponująca. Pociąg niestety w tym czasie nie jechał.

Podsumowując: polecam każdemu taką przyjemną wycieczkę po jarze Wałszy i okolicach!

Oczywiście keszyk nagrodzę gwiazdką za miejscówkę jak nazbieram!

Obrazki do tego wpisu:
spoiler

2568815 2017-08-13 12:30 huculP-y (user activity5499) - Znaleziona

PPS (FTF)(47) :)

Leszczyn to tutaj dostatek a i te 40 cm w innej chyba skali, ja miałbym ze 2,5 metra wzrostu;-)Miejsce jednak warte odwiedzenia. Wspaniałe widoki z wieży na Dolinę Wałszy. TFTC

Ostatnio edytowany 2019-01-24 17:43:05 przez użytkownika huculP-y - w całości zmieniany 3 razy.