Wpisy do logu Z dala od Chryszczatej:)))    {{found}} 18x {{not_found}} 0x {{log_note}} 0x Photo 7x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

2584695 2017-08-24 20:36 mieszko (user activity4901) - Znaleziona

Najdzikszość dzisiaj. Bez sensu szukałem i czytałem logi, keszbył na kordach. Dzięki.u

2570373 2017-08-15 06:25 rekomendacja LL13 (user activity932) - Znaleziona

Szczyt zdobyty o świcie. Odlot!

Chyba najlepsza przygoda podczas tegorocznego bieszczadowania. W planach była wędrówka na "piramidę Otrycką" ale błędy w nawigacji i być może wczesna pora powiodły nas tutaj. Wszystko w ciemności i pierwszych promieniach świtu. Trochę drogami zrywkowymi, trochę na azymut, bacznie nasłuchując przyrody. Kiedy dobrnęliśmy do szczytu, pierwsze promienie słońca zaczynały go właśnie lizać. Magiczna chwila.
Herbata w takich okolicznościach smakuje nieziemsko. Inne trunki także.

Ciut zaplątałem się w poszukiwaniach, może pod naporem wrażeń wizualnych. Repeta przy użyciu poprzednich wpisów, naprowadziła mnie na właściwy trop, a tam już wszystko stało się jasne. I tak oto po dwóch latach wieko kesza znów zostało otwarte. Klasyczny przykład dobrze umiejscowionej skrzynki. Wszystko w należytym porządku, no może po za częścią fantów, którym atmosfera leśna nie może służyć.
Zdecydowanie warto. A w porze bezlistnej, zapewne można się stąd naoglądać okolicy.
Dzięki!

Ostatnio edytowany 2017-08-21 13:39:44 przez użytkownika LL13 - w całości zmieniany 1 raz.

1895443 2015-09-19 13:50 rekomendacja Okorzec (user activity1461) - Znaleziona

Sieczka Tour 2015!:DPrzyszliśmy tutaj od Młyna, razem z Rufusem i Pblem, którzy zaraz wycofali się. Chyba mega burza nad naszymi głowami ich pogoniła:PMi jakoś udało się znaleźć kesza, na szczęście dość szybko, bo miejsce nie jest zbyt mądre do podziwiania piorunów. A było konkretnie, waliły tuż nad głową i nieco utrudniały hehe Dlatego też mój wpis może być lekko nieczytelny:PWidziałem w logbooku całe opowiadania, ale sam tylko maznąłem koślawo datę i ksywki i zwiałem czym prędzej. Keszyk raczej nie jest wodoszczelny, a zabezpieczenie logbook'a też jest nieco rozwalone, ale jest ok dzięki dobrej kryjówce:)Daję gwiazdkę za miejsce i za cała akcję. Taki keszyk jest dla mnie wart wieeeelu miejskich keszy. Wielkie dzięki!!! Pozdrawiam serdecznie

1842180 2015-08-16 13:00 rekomendacja Volfram (user activity3394) - Znaleziona

Zastanawialiśmy się czy iść po tego kesza, ale gdy na poprzedniej górce zobaczyliśmy niezłą drogę to szybko zmieniliśmy zdanie. Na miejscu długo szukaliśmy, ale po analizie logów się udało. Kesz idealnie suchy i poprawnych rozmiarów, do tego świetne miejsce więc nagradzam zielonym. Razem z Pawello. TFTC!

1841408 2015-08-16 13:00 Pawello (user activity4546) - Znaleziona

Podejście grzbietem od kesza Piramida Otrycka. Muszę przyznać, że leśne przecinki ułatwiły nam drogę bardzo, bo chaszczowania w zasadzie nie było. Na miejscu jednak spędziliśmy dobre 40 minut, bo podpowiedź dość ogólna. Dopiero analiza zdjęć z logów pozwoliła wytypować miejsce ukrycia. W środku idealnie sucho. TFTC! Razem z Volframem.

Ostatnio edytowany 2015-08-17 09:57:56 przez użytkownika Pawello - w całości zmieniany 1 raz.

721280 2012-09-30 22:27 rekomendacja meteor2017 (user activity3451) - Znaleziona

Bieszczadzka Wyrypa, dzień 13: A w górach nie ma już nikogo...

Skrzynka nr 67 ze znalezionych 92.Plan był taki, żby znaleźć Skałę Dobosza, a potem schodząc do trasu widokowego namierzyć skrzynkę... jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że skrzynka jest przy Skale Dobosza:-)Poza tym ładny las i troche pięknych, okazałych buków na zejściu do tarasu.

Batoniki były do wywalenia, zaryzykowałem spróbowanie jednego, ale tak już przeszły stęchlizną, że nie nadawały się do spożycia (zupa chmielowa, mimo że też była równie przeterminowana, to chyba przynajmniej nadawałaby się do spożycia przez odważnych).

291920 2011-03-16 19:22 owieczka (user activity23) - Znaleziona

znaleziona:-)piekne miejsce...

291908 2011-03-16 18:43 rekomendacja RiO (user activity145) - Znaleziona

bardzo ładne miejsce. warto było tam być. san był dzisiaj niesamowity.

127613 2009-09-27 00:00 stoppa (user activity18) - Znaleziona

Znaleziona podczas drugiej juz tegorocznej wyprawy na Szczob. Samo szukanie zajelo nam ok. 20 min.

IN: latareczka i zapalniczka (sprawna)

OUT: samochodzik i zapalniczka (niesprawna)

102592 2009-07-14 00:00 polik_21 (user activity236) - Znaleziona

To jest właśnie to ;D

Zdobycie skrzynki zajęło nam 2 godziny. Dzięki!

102488 2009-07-14 00:00 rekomendacja Arjano (user activity374) - Znaleziona

Znaleziona po hardkorowej walce z naturą.:-)Warto było wylać trochę potu. Skała Dobosza zdobyta od najstromszej strony, cóż, bywa...

101655 2009-07-14 00:00 dziamera (user activity97) - Znaleziona

Znaleziona

101160 2009-07-14 00:00 darek66 (user activity96) - Znaleziona

Po 14 miesiącach znowu odkryta. Bardzo fajne miejsce.

OUT: naklejka opencasching

IN:figurka buddy i długopisy

Więcej takich keszyśmiech

22717 2008-05-02 00:00 jacekp (user activity15) - Znaleziona

To nasza pierwsza skrzynka, więc satysfakcja duża. Miejsce fajne i odludne. Polecamy wszystkim miłosnikom ciszy i spokoju. Dorzuciliśmy coś od siebie i wymieniliśmy słodycze. Te ze skrzyneczki były już przeterminowane (ale nam nie zaszkodziły).

5798 2007-07-24 00:00 elales (user activity1282) - Znaleziona

Znaleziona z Wojtkiem. Faktycznie trochę się musieliśmy pokręcić po okolicy zanim znaleźliśmy, ale podoba mi się miejsce ukrycia. Dzięki.

5788 2007-07-24 00:00 Wojtek1121 (user activity492) - Znaleziona

Zdobyta wraz załogą Eliles. Podjechaliśmy na odległość 800 m, Duża temperatura podczas wspinaczki dała mi trochę w kość. Znalezienie skarbu nie było łatwe. Do skarbu dołożyłem żubra i żubrówkę oraz latareczkę sygnowaną przez Snuffera.

960 2007-02-12 00:00 eLKa (user activity39) - Znaleziona

Cudownie! To jest to!<br /> <br /> Właściwie miałam tylko tyle napisać, ale nie mogę się oprzeć.<br /> To chyba jeden z najpiękniejszych cache w Bieszczadach. <br /> W tamtych okolicach bywałam nie raz i nie raz patrzyłam z tarasu na dolinę Tworylnego , ale jakoś nigdy nie wpadło mi do głowy by wdrapać się na pobliskie górki. A tu proszę jaka niespodzianka. No tak jak pisze Kopyto - cudowne wspaniałe widoki. Po prostu dech zapiera, naprawdę jak daję słowo. Dzięki Jabol że nas tam wyciągnąłeś. Naprawdę warto było. Wszystkim polecam. Zwłaszcza teraz, gdy nie ma liści. Bo późną wiosną czy latem może być niewiele widać. Zainspirowała mnie ta górka do pracy. No i jeszcze te grzybki. Można sobie samemu mieszankę chińska przyrządzić. To naprawdę super sprawa. Dzięki raz jeszcze, pozdrawiam i zapraszam do ślicznie położonej skrzynki.

958 2007-02-12 00:00 Kopyto (user activity147) - Znaleziona

W końcu pada decyzja żeby jechać do tej skrzyneczki, muszę przyznać że kosztowało nas to trochę potu.Dość ostre podejście, do tego śnieg po drodze,spotykamy liczny wysyp grzyba MUN (Hirneola auricula-judae).Bardzo ładny widok na zakola Sanu,na pewno tam jeszcze wrócę żeby pocieszyć oko.Zabieramy słodycze a wkładamy o dłuższym terminie ważności. Moim zdaniem to był bardzo dobry pomysł żeby tam schować skrzynkę, może dokładniej wypowie się jeszcze Ela dzięki.