Od punktu Boże Pole/Postelau (Postołowo), przez punkt Gołębiewko/Mittel Golmkau (Gołębiewo Średnie), między Dalwinem, a Sobbowitz (Sobowidz), między Miłobądzem, a Kohlin (Kolnik), przez Łąki Tczewskie (Wiesenau) do Wisły.
170 słupów granicznych ustawiono na odcinku liczącym ponad 30 kilometrów. Wyznaczono trzy przejścia.
Do Pruszcza Gdańskiego, a także większości miejscowości na Gdańskich Wyżynach (Danziger Höhe) i Żuławach Gdańskich (Danziger Werder), można było dostać się z Gdańska bardzo wygodnie regularnymi liniami autobusowymi.
Wśród najważniejszych z nich znajdujemy linię z Gdańska do Steblewa (Stublau), z Gdańska do Leczkowych (Letzkau), a także do Nowego Dworu Gdańskiego (Tiegenhof), przez Wocławy (Wotzlaff) i Kiezmark (Kasemark). Linię do Różyn (Rosenberg), przez Orunię, Św Wojciecha, Pruszcz i Łęgowo, oraz do Pawłowa (Gross Paglau) przez Pruszcz Kłodawę, Małe Trąbki, Wielkie Trąbki, Kleszczewo, Czerniewo i Graniczną Wieś. Była też regularna linia do Ełganowa (Lamenstein), przez Prędzieszyn, Kleszczewo i Gołębiewo. Większość dalekobieżnych autobusów odchodziło spod Dworca Głównego, Targu Siennego i ulicy Szopy.
Wszystkie regularne linie obsługiwały wówczas kilkudziesięcioosobowe, wygodne autobusy wielu marek. Sprzęt był na tyle nowoczesny, że wycofane już z gdańskich linii podmiejskich autobusy, sprzedawane były dalej między innymi do Warszawy.
[źródło]
Skrzynka to pet pod współrzędnymi.
Uwaga! na początku logbooka może znajdować się informacja niezbędna do zdobycia finału. Zapisz ją!