OPIS MIEJSCA:
Wybuch I Wojny Światowej pokrzyżował plany rozbudowy sieci tramwajowej. Dopiero w drugiej połowie lat 20. XX wieku po ciężkim kryzysie następowała stopniowa poprawa sytuacji finansowej, co pozwalało na uruchamianie kolejnych odcinków tras tramwajowych.
4 czerwca 1927 roku oddano do eksploatacji następne 1600 metrów podwójnego torowiska w kierunku Toru Kolarskiego (niem. Rennbahn) zakończonego trzytorową końcówką, na której zawracano tramwaje w kierunki centrum. Tory ułożono po północno-zachodniej stronie trasy na odcinku od ulicy Szafera - Jarzyńskiego.
Planowano też w 1929 roku przedłużenie trasy od Toru Kolarskiego do jeziora Głębokiego niestety w tym okresie nie udało się ich zrealizować. Dopiero dziesięć lat po wojnie w lipcu 1955 roku wydłużono trasę do Głębokiego (położono odcinek torów od Toru Kolarskiego do jeziora Głębokiego). Otwarcie trasy uświetniły nowo dostarczone wagony typu N.
OPIS SKRZYNKI:
Mała dośc wysoko. Współrzędne +/- 5m.
Proszę uważać na przechodniów! Przyda się patent na niewidzialność.