Twardów (Gut Twardow) - tutaj po kolejce można ujrzeć pas zieleni przy drodze oraz na drodze asfaltowej delikatne wzniesienie nasp przez, który przechodziły tory. Kolejka kilka lat od jest otwarcia zaczęła swój rozwój. Mianowicie jeszcze w 1909 roku prawdopodobnie przed kampanią cukrowniczą uruchomiono bocznicę towarową z Przybysławia do Konstancina o długości 4,3 km, by w roku 1911 przedłużyć ją o 3,7 km do Lgowa. Lina ta służyła głównie do przewozu buraków cukrowych i wysłodków podczas kampanii cukrowniczych. Natomiast już podczas trwania I wojny światowej zbudowano linię towarową o długości 9,7 km z Twardowa do Czermina. Budową tej linii powierzono wrocławskiej filii firmy Orenstein & Koppel - Artur Koppel Akt. Ges., która prace rozpoczęła jeszcze w 1914 roku jednak wybuch wojny przedłużył budowę do 26. czerwca 1915 roku.
Na znalazców czekają certy. Proszę o dokładne maskowanie.