Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Toon cache statistieken
SMT-1 Baranowo - OP8K64
Most towarzyszący w cywilu
Eigenaar: Barty
Log in om de coördinaten te kunnen zien.
Hoogte: 104 meter NAP
 Provincie: Polen > mazowieckie
Cache soort: Traditionele Cache
Grootte: Micro
Status: Kan gezocht worden
Geplaatst op: 25-11-2016
Gemaakt op: 30-11-2016
Gepubliceerd op: 30-11-2016
Laatste verandering: 30-11-2016
21x Gevonden
0x Niet gevonden
0 Opmerkingen
watchers 0 Volgers
35 x Bekeken
6 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: goed
Om de coördinaten en de kaart te zien
van de caches
moet men ingelogd zijn
Cache attributen

One-minute cache  Take something to write  Nature 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving PL

Zapraszam do miejsca, gdzie możemy zobaczyć ciekawe zastosowanie wojskowego mostu towarzyszącego SMT-1, który pomimo wycofania z eksploatacji służy jako most na niewielkiej rzece Płodownicy. Mimo wyrobienia resursu w wojsku, takie mosty dobrze spełniają rolę w cywilu na mniej uczęszczanych drogach. Tutaj zastosowano cały most. Przestrzeń pomiędzy "koleinami" wypełniono balami drewnianymi i lastrykiem pochodzącym ze starych pomników z pobliskiego cmentarza. Dospawano także stalowe barierki z obu stron. Most ten powstał głównie jako skrót do łąk, omijający ruchliwą szosę.

SMT-1 - most towarzyszący wykorzystujący podwozie samochodu ciężarowego Star 660. Pojazd składał się z typowego podwozia na którym umieszczano przęsło. Podwozie przewoziło kratownicowe przęsło o długości 10,5 m i masie 2,9 t. Po ustawieniu umożliwiało ono pokonywanie przeszkód ( strumieni, rowów itp.) o szerokości do 9 m pojazdom kołowym o masie do 11 t i gąsienicowym o masie do 40 t. Regulaminowy czas ustawiania przęsła był równy 4-5 minut, jego zdjęcie i załadunek na nosiciela zajmowało wyszkolonej obsłudze 6-10 minut. Przy pomocy podpór PSMT-2 lub improwizowanych podpór drewnianych możliwa była także budowa mostów 2-3 przęsłowych. SMT-1 był obsługiwany przez dwie osoby.

KESZ: PET, półmagnetyk

Extra hints
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien
Logs: Gevonden 21x Niet gevonden 0x Opmerking 0x Alle logs