Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Toon cache statistieken
M-08. Nieczynny peron - OP88BB
tam gdzie kończy się dworzec...
Eigenaar: mateuszAZL
Log in om de coördinaten te kunnen zien.
Hoogte: 131 meter NAP
 Provincie: Polen > lubuskie
Cache soort: Traditionele Cache
Grootte: Micro
Status: Kan gezocht worden
Geplaatst op: 14-04-2015
Gemaakt op: 14-04-2015
Gepubliceerd op: 14-04-2015
Laatste verandering: 21-11-2016
20x Gevonden
0x Niet gevonden
0 Opmerkingen
watchers 1 Volgers
104 x Bekeken
19 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: uitstekend
8 x Aanbevolen
Deze cache is aanbevolen door: barabara9299, Bartek111, Ćwir, d.ana88, jarekj0212, mmmilenka, mycha92, ptasznik
Om de coördinaten en de kaart te zien
van de caches
moet men ingelogd zijn
Cache attributen

Go geocaching with children  Recommended at night  Dangerous Cache  Accessible for disabled  Bike  One-minute cache  Take something to write  Fixed by magnet 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving PL

Stacja w Zielonej Górze powstała w roku 1871, pierwszy pociąg zatrzymał się tu 1 października 1871. Zielona Góra (wówczas: Grünberg) była wtedy niewielkim miastem i do potrzeb takiego miasta dostosowana była też powierzchnia dworca. Po wojnie, z racji awansu na miasto wojewódzkie, nastąpił tu znaczny wzrost liczby mieszkańców. Budynek dziewiętnastowieczny został zatem w latach 60. XX w. zastąpiony nową halą. Wygospodarowano też dwa nowe perony, umieszczając je kilkadziesiąt metrów dalej w kierunku wschodnim. (Peron 4. przestał funkcjonować w latach 80.) Wzrastający ruch, zarówno kolejowy, jak i samochodowy spowodował konieczność wybudowania wiaduktu, którym poprowadzono ulice Sulechowską, dotychczas krzyżującą się z torami przy dworcu.

 

 

Peron 4 obecnie jest używany jedynie jako peron postojowy dla pociągów. To właśnie na nim schowany jest kesz, który idealnie wkomponowuje się w infrastrukturę tego miejsca. 

 

 

Generalnie jest bezpiecznie chociaż proszę o zachowanie ostrożności.

 

Zalecane szukanie po zmroku, gdyż za dnia możecie się rzucać w oczy zbyt mocno.

 

Extra hints
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien