Wpisy do logu Hulskie- stary młyn    {{found}} 25x {{not_found}} 1x {{log_note}} 1x Photo 5x Galeria

4159797 2023-02-23 15:06 Yahim44 (user activity50) - Znaleziona

Tutaj z dojściem było ciężko, ale się udało. Tftc i ppozdrawiam.

4087904 2022-10-22 12:08 ForgottenSilesia (user activity8738) - Znaleziona

3 lata temu nie udało się znaleźć tej skrzynki, tym razem dzięki reaktywacji poprzedników poszło bardzo sprawnie. W logbooku  wpisaliśmy brakujące współrzędne na bonus. Zaliczono z Chochlikiem.  Dzięki za chwilę radości z keszem :-)

4087903 2022-10-22 12:07 rekomendacja Chochlik. (user activity9388) - Znaleziona

Miejsce przecudne i trochę złowrogie. Kiedyś się nie udało, dziś poszło sprawnie. Znaleziony razem z ForgottenSilesia.
Dzięki :)

4028804 2022-08-15 11:59 Volfram (user activity3394) - Znaleziona

Samochodem, rowerem i na piechotę z pokonaniem rzeki. Długo szukaliśmy kesza, ale niestety skrzynki brak. Znaleźliśmy pasujące do opisu miejsce wraz z rzecznym kamieniem, który musiał być tu wtargany celowo. Reaktywacja według opisu. Razem z Pawello. TFTC!

Obrazki do tego wpisu:
Spoiler
Spoiler 2

4028166 2022-08-15 10:00 Pawello (user activity4543) - Znaleziona

Podjazd rowerem od strony Sękowca, a następnie 100m przez San i pod kesza. Na miejscu udało się odszukać pustą dziuplę i kamień z rzeki, który według nas mógł być maskowaniem skrzynki. Samej skrzynki po godzinnych poszukiwaniach nie stwierdziliśmy. Zasadziliśmy reaktywację na współrzędnych. Kolejny znalazca może podrzucić strunówkę, bo niestety nie mieliśmy. Razem z Volframem.

3231876 2019-10-24 13:58 Chochlik. (user activity9388) - Nieznaleziona

Miejsce przepiękne. Niestety kesza nie znaleźliśmy, a nie mieliśmy nic na reaktywację. Bardzo żałujemy, może za rok się uda zreaktywować bo ta miejscówka jest tego warta. Pozdrawiam :-)

2755307 2018-05-03 15:15 Zemynele (user activity138) - Znaleziona

dzień pełen przygód:)ścieżka przyrodnicza do młyna od cerkwiska w Hulskiem właściwie nie istnieje - nie widzieliśmy po drodze żadnych oznakowań, miejscami trzeba było kierować się na azymut, a kiedy już udało się trafić na wydeptaną ścieżkę, to mnóstwo było na niej zwalonych drzew. czyli w sumie to, co Tygryski kochają w Bieszczadach najbardziej;)polecam dalszą drogę do Krywego doliną Sanu (o ile stan wody pozwala) - bajeczna wędrówka! dzięki za kesza!

2550986 2017-07-21 14:37 abukkawon (user activity2105) - Znaleziona

Młyna nie było, ale kesz jak najbardziej. Dołożyłem logbook w strunówce. Dzięki!

2531012 2017-07-06 16:45 rekomendacja diament (user activity1552) - Znaleziona

Specjalnie dla tego keszyka wróciłem do Hulskiego Młyna, świetna droga nad Sanem i miejscówka u zbiegu potoku i Sanu. Keszyk mokry i pełen wilgociolubnych śmieci. Przesuszyłem logbook a śmieci papierowe notatniki, mydełka i korki od wina zabrałem. Dzięki za pokazanie tego niezwykłego miejsca...

Ostatnio edytowany 2017-07-09 16:41:04 przez użytkownika diament - w całości zmieniany 1 raz.

2645071 2017-06-17 15:00 winneorłyJ&F (user activity425) - Znaleziona

kesz znaleziony.razem z drugą połówką i znajomymi dzięki

2580486 2017-06-17 15:00 winneorly (user activity248) - Znaleziona

Fajne miejsce. Trzeba się było trochę naszukać (cała banda szukała), zaczęliśmy nie stej strony ruin ale kesz odnaleziony.

2452110 2017-04-26 20:28 antek munje (user activity24) - Znaleziona

Logbook przemoknięty ale skrzynka na swoim miejscu tftc

2271937 2016-08-19 00:12 poop (user activity3404) - Komentarz

Próba zdobycia skrzynki od strony Krywego i góry Ryli. Niestety zakończona niepowodzeniem. Ciężko się przebić, dużo chaszczy i jeżyn. Na dodatek 250 metrów od celu w lesie słychać było jakieś duże zwierzątko, więc cichaczem trzeba było się szybko oddalić... Może za rok ;)

1895422 2015-09-18 22:18 rekomendacja Okorzec (user activity1460) - Znaleziona

Sieczka Tour 2015!:DRazem z Rufusem i ekipą, całkiem szybko trafiony keszyk już po zmroku, obyło się bez hinta. Niesamowite miejsce...Ode mnie gwiazdka za to. Do kesza dotarliśmy od strony ruin cerkwi w Hulskim i nie było łatwo:)Dopiero z wpisu Meteora dowiedzieliśmy się, że była tam kiedyś ścieżka przyrodnicza i teraz dopiero czytam o terenie prywatnym i o problemach z tą trasą. Widzieliśmy bodajże znak "teren prywatny, zakaz wjazdu" ale nie "zakaz wstępu" (nie pamiętam dokładnie gdzie) więc poszliśmy dalej. Szlaban nie pamiętam czy był, ale jeśli był to podniesiony. Doszliśmy do zabudowań, o których wspominają inni keszerzy, droga otwarta, psów nie było, ale nie chcieliśmy komuś tak wbijać na chatę o zmierzchu więc próbowaliśmy ominąć dom od góry, i to był chyba błąd. Musieliśmy przejść przez płot z drutu kolczastego i nadzialiśmy się na konie, które próbowały dobrać się do naszych plecaków:DMusiało to wyglądać zabawnie dla kogoś miejscowego - cztery Miastowe Łajzy kontra Bieszczadzkie Potwory. Nic nam oczywiście nie zrobiły ale wydaje mi się, że najlepiej iść przez dom i grzecznie zapytać czy można przejść dalej. Chyba nawet nikogo nie było. Przeszliśmy znowu przez drut, a potem dalej w stronę kesza już w świetle czołówek - zanikającą ścieżką przez chaszcze. Po jakimś czasie udało się trafić na wyraźną ścieżkę, a ta już idzie prosto do młyna:)Szkoda, że nie ma już tej ścieżki przyrodniczej...ale akcja była kapitalna, dolina Hulskiego dała nam nieco w kość:)Wielkie dzięki za kesza!!! Pozdrawiam serdecznie

PS z kesza zabrałem zgniłe, dziurawe, śmierdzące i mokre WORY, których całą kolekcję z innych keszy targałem 3 dni po górach. DOŚĆ WOROWANIA KESZY!!! Myszy od tego zdychają i nic to nie daje poza marnym maskowaniem na śmiecia :P

Ostatnio edytowany 2015-09-21 13:48:53 przez użytkownika Okorzec - w całości zmieniany 2 razy.

1842864 2015-08-15 20:34 krecik5 (user activity1608) - Znaleziona

Biesy i czady 2015. Dzień 9 keszyk 39. Dwa lata temu wracając z nieudanego jak wspomniał natibul ataku na kesza miałem okazję spotkać się oko w oko z wilkiem. W tym roku atak korytem Sanu okazał się skuteczny ale w czasie powrotu poganiała nas burza. Wielkie dzięki

1838014 2015-08-15 15:24 rekomendacja natibul (user activity2009) - Znaleziona

Blues nocy bieszczadzkiej, dzień 9, skrzynka nr 43

Tę skrzynkę próbowaliśmy zaatakować już dwa lata temu od strony Hulskiego, jednak psy gospodarza nas odstraszyły. W tym roku wykorzystując suszę podeszliśmy z drugiej strony Sanu do zakola koło drogi i dalej rzeką około kilometra brodząc maksymalnie po kolana. Woda momentami była wręcz zbyt ciepła. Miejsce kesza super, szkoda że ścieżka przyrodnicza właściwie już nie istnieje. Gwiazdka za uroki miejsca, kordy do bonusa i niezapomniane przygody. Dzięki!

1374354 2014-07-31 11:07 rekomendacja marika (user activity492) - Znaleziona

Kolejny dzień keszowania w Biesach

Szliśmy od Sękowca. Plan był taki, by po zaliczeniu kesza przeprawić się przez San i potem spokojnie stokówką do samochodu, chyba że poziom rzeki będzie wysoki to powrót tą samą drogą. Jednak towarzyszące nam przez większość trasy ślady spacerującej sobie tutaj misiowej rodzinki (trzy niedźwiadki w różnym wieku w tym oczywiście też mamusia) na tyle skutecznie podniosły adrenalinkę, że poziom rzeki nie miał już najmniejszego znaczenia

Kesz zaliczony, przeprawa udana, za miejsce oraz emocje gwiazdka leci Dzięki

1563697 2014-07-24 11:48 rekomendacja azik (user activity535) - Znaleziona

Bieszczady - urlopowo z Kotehokiem.

i przyszłam z zielonką :)

Ostatnio edytowany 2015-01-27 23:37:55 przez użytkownika azik - w całości zmieniany 1 raz.

1374101 2014-07-24 11:48 rekomendacja kotehok (user activity1969) - Znaleziona

Bieszczady - urlopowo z azikami :)

Mimo ciągłej ulewy zdecydowaliśmy się jednak pofatygować po skrzyneczkę - było warto!

Miejsce jak z bajki! Zakochałem się w tej skarpie - drodze do młyna - jak to musiało wyglądać kiedyś...

Kesz ma się dobrze - druga współrzędna spisana, więc teraz po Bonus.. :)

1026328 2013-10-04 14:00 jorjeta (user activity63) - Znaleziona

Co to byla za wyprawa! Ale miejsce niesamowite, warto bylo!

721415 2012-10-01 08:54 rekomendacja meteor2017 (user activity3451) - Znaleziona

Bieszczadzka Wyrypa, dzień 14: Wsie w dolinie Sanu

Skrzynka nr 73 ze znalezionych 92 No, teraz nie jest łatwo dotrzeć, bo obecny właściciel terenu przy dawnej ścieżce przyrodniczej prowadzącej do młyna okazał się zwykłym buce, co to jak pies ogrodnika sam nie skorzysta, a i innym nie pozwoli takiego młyna zwiedzić: info (w tym linku podane inne mozliwości dojścia do młyna). A mógłby sprzedawać miód i mleko turystom (ma pasiekę i krowy), to by jeszcze na tym skorzystał, a mówię o działaniach po najmniejszej linii oporu, jakby dodatkowo energię którą włożył w zniszczenie ścieżki (pracowicie zamalował wszystkie znaki), przeznaczył na stworzenie dodatkowych płatnych atrakcji pod turystów, to korzyści byłyby większe, a wszyscy zadowoloeni, ale nieee... dodatkowo tablice przy cerkwi i młynie są zniszczone, może ten koleś nie jest za to odpowiedzialny, ale wobec jego innych działa ń i tutaj podejrzenie pada na niego.

Ale nie, żeby to przeszkodziło mi w dotarciu do młyna - ruszyłem przed siebie, olałem szlaban i zakaz wejścia mając nadzieję że jakoś się prześlizgnę, niestety wkrótce droga dochodziła do domu. No to ja myk na łąki nad dolinką potoki i pastwiskami oszedłem górą domostwo, potem spadłem z powrotem na dół na ścieżkę, ale okazało się że ciut za wcześnie - dom jeszcze było widać, pies zaczął szczekać, ale przyspieszyłem kroku i zniknąłem w krzakach. Podaję waypoint gdzie na ścieżce kończy się szlaban: N 49° 14.481' E 22° 32.096' Dalej już przyjemny spacer dawną ścieżką przyrodniczą do młyna... szczególnie odcinek gdzie ścieżka biegnie ostrogą gdzie z jednej strony skarpa potoku Hulskiego, a z drugiej Sanu,jest szczególnie malownicza! Jeśli dotrzecie inną drogą - polecam cofnąć się kawałek tą ścieżką, bo warto.

Miejsce malownicze, zrobiłem sobie mały postój żarciowy z gotowaniem zupki przy ujściu Hulskiego do Sanu.... jak patrzę na młynówkę, to ta tama spiętrzająca musiała być naprawdę niezła! Teraz nie znalazłem jej śladów, choć ponoć jeszcze są do wypatrzenia. Potem przeprawa Sanem na drógą stronę, łatwiej niż w Tworylnem wczoraj, bo tutaj San węższy i płytszy (do połowy łydek), ale i tak trzeba przechodzić ostrożnie. Polecam tę drogę dotarcia do młyna, gdy jest niski poziom Sanu. Droga prowadząca z otryckiej stokówy prosto nad San w pobliżu młyna, zaczyna się tu: N 49° 15.021' E 22° 32.506'

A skrzynka, w środku wilgotno, to wytarłem do sucha. Wywaliłem spleśniałego kasztana, torebka herbaty zapakowana razem z mydłem z pewnością będzie miała wspaniały mydlany aromat... dobrze że mydło było w strunówce, bo jakby się rozpuściło, to cała skrzynka by była mdlana.

Obrazki do tego wpisu:
ścieżka przyrodnicza
San  koło młyna
San koło młyna
Dlaczego do keszy nie wrzuca się kasztanów (poza tym, że mają zerową wartość)

490909 2011-09-23 00:12 rekomendacja huma (user activity140) - Znaleziona

Oj, to miejsce jest naprawdę przepiękne. Nawet z instrukcją ciężko było się do niego dostać, więc bez kesza nawet nie byłoby takiej szansy :)

426527 2011-09-21 10:01 rekomendacja mieszko (user activity4901) - Znaleziona

znaleziona gps free z humą:) daliśmy radę. gwiazda za punkt widokowy nieopodal i miejsce, w któe bez kesza na pewno byśmy nie zajrzeli. wymieniliśmy krety i fanty. tftc!

313036 2011-04-24 10:35 rekomendacja RiO (user activity145) - Znaleziona

Miejsce warte odwiedzenia. Żal tylko, że nikt o nie nie dba. Warto doczytać przed wycieczką. Dajemy gwiazdkę Laughing. Zostawiamy kreta

190554 2010-05-29 19:09 rekomendacja darek66 (user activity96) - Znaleziona

Zdobyta od strony Sanu, podczas wycieczki rowerowej.

Wymieniłem kubek na kielonek.

Dziękuję.

127616 2009-09-27 00:00 stoppa (user activity18) - Znaleziona

Mialem byc pierwszy a w logbooku niespodzianka :(

Hulskie, Krywe, Tworylne - mozna powiedziec ze to moje rejony, wiec nie szukalem zbyt dlugo.

IN: aluminiowy kubek, fajna smycz i 2 zielone herbatki ;)

OUT: flaszeczka, znaczek opencaching i geokret Złoto Bałtyku

128394 2009-09-22 00:00 rekomendacja Wojtek1121 (user activity492) - Znaleziona

Rekomendacja za urocze miejsce . W tym miejscu byłem po raz pierwszy.  Dorzucam płyn nie zamarzający.