Wpisy do logu Magnoom    {{found}} 9x {{not_found}} 0x {{log_note}} 0x Photo 4x Galeria

3117925 2019-07-06 11:45 Pawello (user activity4543) - Znaleziona

"Spacerek" od kesza na Małym Jaśle. Piwna zawartość dla najodważniejszych:)Razem z Volframem.

3394437 2019-07-06 08:00 Volfram (user activity3394) - Znaleziona

Kolejna skrzyneczka na trasie. Poszło bez większych problemów. Razem z Pawello. TFTC!

2556527 2017-08-01 09:44 rogerowaty (user activity120) - Znaleziona

Znaleziona bez większych kłopotów. Droga pięknie widoczna w lesie, dodatkowo znaki działu leśnego prawie pod samą skrzynkę. Zejście drogą dokładnie na "błękitne oko" z małą przeprawą na końcu przez strumień.

Zawartość bez zmian ... data zdatności robi wrażenie ... 2007 rok ale w Bieszczadach czyba czas płynie wolniej.

1274953 2014-05-24 15:47 soku (user activity99) - Znaleziona

Znalezione z Rydzolem

720578 2012-09-25 11:41 meteor2017 (user activity3451) - Znaleziona

Bieszczadzka Wyrypa, dzień 8: Deszczowe pół wtorku.

Skrzynka nr 48 ze znalezionych 92. O, to już trzecia skrzynka na trasie, w której było to pierwsze znalezienie od 3 lat! Dziwne, przecież to jest najprostsza droga ze skrzynki "Bieszczadzkie smolarnie" do "Małe Jasło";-)Trochę się naszukałem przy niewłaściwym pniaku, ale potem się ogarnąłem i namierzyłem skrzynkę... w środku sporo wilgoci, toteż wytarłem do sucha.
Obrazki do tego wpisu:
skrzynka po wydobyciu
Inwentaryzacja zawartości

97754 2009-06-17 00:00 szannaj (user activity257) - Znaleziona

Ogromna skrzynia! Od prawie dwóch lat nikogo nie było, ale jest w niezłym stanie. zdobyta od strony czerwonego szlaku. Podpowiedz zrozumialem dopiero wracając na szlak a w pierwsza stronę za szybko spadłem ze szlaku no i momentami było stromo;)ponieważ szedłem z góry napoje zostawiam dla bardziej spragnionych idących od dołu. Zapalniczka działa dodałem podgrzewacz i 5 rubli, zabrałem pudełko na baterie. Witaj przygodo!

6913 2007-08-15 00:00 rekomendacja Magnoom (user activity85) - Znaleziona

Skrzynka bardzo szczególna. Od dawna wybierałem się na jej poszukiwania. Dopiero teraz dotarłem w ten rejon, a przy okazji wyciągnąłem znajomych. Ponieważ kilkoro z nich było po raz pierwszy w Bieszczadach, mieli okazję poznać te prawdziwe góry i przyrodę. Wybraliśmy też wariant łatwiejszy, zaczynając od Małego Jasła schodząc w dół grzbietem do Lisznej. W tracie tego wypadu ktoś stwierdził, że jest to grupka składająca się z jednego wariata i siedmiu naiwnych.

Skrzynkę odnaleźliśmy około godziny 15, 15 sierpnia.

Od skrzynki schodziliśmy chwilkę grzbietem, a następnie starą drogą, którą ściągano kiedyś drewno. W pewnym momencie droga była tak zarośnięta, że jeżyny osiągały nasz wzrost. To jest to co tygryski lubią najbardziej, choć trochę martwiły mnie wymuszone uśmiechy, gdy odwracałem się patrząc na resztę grupy. Na dole jednak po przeprawie przez bagienka i potok wszyscy stwierdzili, że było to bardzo ciekawym doświadczeniem wartym zachodu. Widzieliśmy też ślady jeleni. Po przerwie i nawodnieniu organizmów napojami chmielowymi stwierdziliśmy, że nie mamy ochoty na dalszą wędrówkę wśród samochodów i ludzi i udaliśmy się do Cisnej torami kolejki wąskotorowej. Fragment tej drogi uwiecznia film pod tytułem: Film drogi. Jak widać humory nam dopisywały. Potem już tylko powrót busikiem na kwaterkę.

Rekomendacja za miejsce ukazujące Bieszczady takimi jakimi są na prawdę. Odmienne od szlaków na Połoninach Wetlińskiej czy Caryńskiej.

Obrazki do tego wpisu:
Ślad zejścia granią
Magnoom zwija punkt asekuracyjny

3622 2007-05-23 00:00 andrzej627 (user activity52) - Znaleziona

Znaleziona w czasie wyprawy w Bieszczady z Wojtkiem 1121.

3606 2007-05-23 00:00 Wojtek1121 (user activity492) - Znaleziona

Niby blisko ale podejście poprzez bezdroża męczące i temperatura dała znać , okupiona potem. Nic nie zabieram a dorzucam gin.