Wpisy do logu Roztoka 795 m    {{found}} 2x {{not_found}} 0x {{log_note}} 4x Photo 4x Galeria

4441066 2024-02-08 11:41 skalpelx (user activity1375) - Wykonano serwis

Serwis wykonany przez R-sola. Dzięki!

4439357 2024-02-04 13:30 R-Sol (user activity10294) - Znaleziona

Wpis podczas reaktywacji w ramach rodzinnej wycieczki na królewskie źródło i szczyt Sucha Jodła. Pozdrawiamy.

4439350 2024-02-04 13:30 R-Sol (user activity10294) - Wykonano serwis

Byliśmy dzisiaj w okolicy, więc postanowiliśmy przy okazji pomóc i zrobiliśmy nowy pojemnik w miejscu poza terenem prywatnym, z pięknym widokiem. Aktualnie wisi na małej jodle, blisko drogowskazu ścieżki rowerowej, na wysokości ok.1,20 m. Współrzędne N 49*20.294 E  20*58.903. Oczywiście decyzja należy do Właściciela skrzynki .

3810655 2021-10-17 20:16 skalpelx (user activity1375) - Komentarz

W związku z problemami na jakie napotkali szukający tej skrzynki przy pierwszej okazji postaram się przenieść skrzynkę w inne - bardziej bezpieczne miejsce.

3806959 2021-10-12 18:30 norbinorek (user activity13386) - Komentarz

Myślałem że to będzie prosta skrzynka , szybko wdrapałem się po betonowej trasie od strony wsi , pod koniec najpierw trafiłem na ogrodzenie i otwarty szlaban z pierwszym ostrzeżeniem przed złym psem , po kolejnych 200 metrach kolejna taka tabliczka , idę dalej , przy wyjściu z linii drzew widzę na ostatnim fotopułapkę a za nią zakaz wjazdu , idę bokiem by ominąć kamerę , wychodzę na otwarty teren , mam 150 metrów do celu ....i  leci ku mnie bydle wielkości owcy ale owce nie ujadają , spokojnie zawracam , stanowczo każe mu odejść , udaję zamach kamieniem ( w tle słyszę kolejne szczekanie ) pies trzyma się na dystans co pozwala mi wychować się do lasu

Tak więc istotnie teren ryzykowny.  Odpuszczam

3735891 2021-07-24 16:02 palinq (user activity12506) - Znaleziona

Ja zaatakowałam pieszo od strony Dubny, idąc szlakiem rowerowym. Myślałam, że to będzie dobre rozwiązanie. Psy jednak były, pasterskie, pilnujące z bacą owiec. Obskoczyły, ale bacą je udobruchał. Zagadałam kurtuazyjnie, że tu jakiś szlak chyba miał być (choć ewidentnie ścieżka się skończyła i szłam po łące, więc w sumie nie wiem czy ten szlak jest czy nie). Po bajerze ze strony bacy, że co ja sama tak po górach chodzę i że on mnie owiec paść nauczy dotarłam do glazu. Niestety, pod kamieniem tylko śmieci (owy baca ma tu wyciągnięta przyczepę w której urzęduje, a przy głazie puszki po czasoumilaczach rodem z Tatr... Przegrzebalam na ile się dało, bo z drugiej strony też był szturm owiec. Niestety, albo kesz jest zamulony błotem i wrośnięty po takim czasie w trawę, albo go wcięło. Pozwoliłam sobie zostawić reaktywację, ale nie wróżę jej zbyt długiego życia z uwagi na wypasy w okolicy. Schodząc z góry znaków o psach nie widziałam, ale widziałam zakazy wjazdu, z uwagi na obszary chronione. I jakkolwiek widoki z góry zacne, to dojście jednak może być wyzwaniem.

3399795 2020-06-24 22:08 skalpelx (user activity1375) - Komentarz

Nie rozumiem.. Skrzynka znajduje się niedaleko zabudowań, na tzw. szlaku architektury drewnianej. Dostęp powinien być bezproblemowy. Tak przynajmniej było w 2019 roku. Przypuszczam że gorole sobie jaja robią.

3397025 2020-06-21 13:44 crazy_baby (user activity16739) - Komentarz

Chciałam zgłosić mały problemu i nie tyle z tym kesze co z dojsciem do niego. Widzę że kesz założony ok rok temu więc sytuacja mogła być inna. Tymczasem jednak, rzeczywiście do kesza prowadzi prawie kilometrowe betonowe podejście. Problem stanowi szlaban który wita nas po ok 300m z ostrzegajacą tabliczką "uwaga pies". Zaryzykowalysmy poszłyśmy dalej, jednak ok 350m przed kordami natknelismy się na kolejną tabliczkę jeszcze bardziej straszacą: "uwaga, głodny i zły pies". W tym momencie postanowiłyśmy zawrócić i nie ryzykowac pogryzienia lub gorszych w skutkach spotkania z panującym psem.