Wpisy do logu BEZ NAPIĘCIA - REAKTYWACJA    {{found}} 21x {{not_found}} 1x {{log_note}} 8x Photo 22x Galeria   Pokazuj usunięcia Pokazuj usunięcia

4285051 2023-07-04 18:06 Entity606 (user activity82) - Znaleziona

Fajne widoczki, skrzynki nie ma niestety ale wejście zaliczone, fotki średnie niestety
Image 2

3761933 2021-08-19 12:27 Mariusx (user activity33) - Nieznaleziona

Miejsce budowy, brak wejścia [:(]

3326336 2020-04-11 19:08 QbaPL (user activity3845) - Znaleziona

Kiedyś z połowy drogi na górę ściągnął mnie patrol SOKistów (na szczęście wzięli mnie za  świra i obyło się bez mandatu). Dzisiaj już nikt mi nie przeszkadzał.

Największym wyzwaniem przy tym keszu nie jest strach i adrenalina, ale duży wysiłek fizyczny aby wejść na górę i dlatego będąc na górze kurczowo trzymałem się konstrukcji, bo nogi mi drżały ze zmęczenia..... Udało mi się zrobić tylko jedną fotkę z góry i drugą dostałem "z dołu" już przy schodzeniu.

Reaktywacji kesza poza trytytką nie widziałem...

Dzięki za kolejnego ekstremalnego kesza!

Zejście

2807014 2018-06-22 20:00 ziutol94 (user activity394) - Potrzebny serwis skrzynki

2806323 2018-06-21 19:00 rekomendacja ziutol94 (user activity394) - Znaleziona

Niestety po reaktywacji poprzedników jedynym pozostałym śladem jest trytyka, lecz z opisu wynika, iż selfiaczek wystarcza do zaliczenia skrzynki:DFajny wyrzut adrenalinki, dzięki wielki za pokazanie miejsca, z przyjemnością daje rekomendacje:)Widok z góry mega!!! Jeśli ktoś zna w Wawie lub okolicy jakieś fajne miejscówki tego typu, wymagające niemałej zręczności i/lub połączone z niesamowitym widokiem to będę mega wdzięczny jeśli się ze mną podzielicie lokalizacją :)

przerwa na kawkę :)

2626901 2017-10-14 16:52 rekomendacja p_nowik (user activity4805) - Znaleziona

Przyszedł wreszcie czas na praskie ekstrema;)Wycieczka wraz z stasiekm. To jedna z tych skrzynek, po których pojawieniu się pomyślałem "bez szans żebym się tam wybrał". Cóż, jednak kusiło i... skusiło! Wejście i zejście dość wygodne (z dołu wyglądało gorzej). Na górze zastał nas wiatr i deszcz, co nie było najprzyjemniejsze. Korzystając z uprzęży i lonży zrobiliśmy reaktywację oraz dokumentację fotograficzną. Niezłe widoki, wrażenia jeszcze lepsze:)Mimo to cieszyłem się stając z powrotem na ziemi;)Dzięki!

2626459 2017-10-14 16:43 stasiekm (user activity2103) - Znaleziona

Pomysł na sobotę był nieco inny ale staty same się nie zrobią;)więc udaliśmy się z p_nowikiem na praską stronę, w kolejowe ostępy. Słup wyglądał dużo mniej groźnie z dołu niż z góry, zwłaszcza gdy zaczęło wiać i kropić -uprząż i lonża się przydały. Przedmiot na szczycie okazała się nie być keszem, po którym został tylko magnes wewnątrz konstrukcji. Zamontowaliśmy więc przygotowaną na później reaktywację, z użyciem pozostałego magnesu. Niezłe widoki na chaszcze i infrastrukturę kolejową.

Logując przeczytałem wpisy poprzedników -reaktywacji Werrony z ekipą nie znaleźliśmy, ale też jej nie szukaliśmy w okolicy ramienia słupa. Nasuwa mi się też refleksja, że skrzynki z nazwą "reaktywacja"  mają jakiegoś pecha i prawie każdy kolejny wpis to reaktywacja reaktywacji (reaktywacji).

Dziękuję za okazję do popatrzenia z góry na świat.

2388397 2017-02-03 22:35 Werrona (user activity2043) - Znaleziona

Zimowa nocna wizyta z ZalewemHK i Króliczkiem87

W zasadzie to nie wiem, czy założyciel uzna zdobycie kesza, w razie czego proszę o usunięcie wpisu i po sprawie bo:

1.Było ciemno i kesza nie znalazłam.

2. Było mokro ślisko i zwyczajnie bałam się wciągnąć wyżej rękę, by pomacać porządniej i ponownie. Strach ma wielkie oczy.

3. Bo generalnie będąc "tam na górze" raczej srałam w gacie i modliłam się o szczęśliwy powrót na ziemię

4. Komórka nie włączyła flesza więc zdjęcie jest ciemne. Sorki, ale w takich warunkach już samo wyjęcie telefonu  z kieszeni wydaje mi się bohatestwem

5. Jakby kesza jednak nie było, to pod górnym skrzydłem (czyli tam, gdzie miałam odwagę  puścić rękę, zrobić zdjecie i wyciągnąć coś z kieszeni) zostawiłam na dowód wizyty "tutkę" z reaktywacją - jeśli kesz jest, to przepraszam, jeśli jednak go nie ma, to już jest ;))

Ostatnio edytowany 2017-02-04 11:03:14 przez użytkownika Werrona - w całości zmieniany 1 raz.

2389123 2017-02-03 21:26 Króliczek87 (user activity66) - Znaleziona

słup bez napięcia:) ciąg dalszy nocnego keszowania z Werroną i Zalewem:) tutaj znowu Werrona mogła się powspinać...Ona to uwielbia:) pod uprzężą założona wbijała się po słupie...została założona reaktywacja:)

2388489 2017-02-03 21:26 rekomendacja ZalewHK (user activity1357) - Znaleziona

hardcorowy keszyk, nie mam fotki, jak nie spełniam kryteriów to usuń wpis... dzięki za kesza.

2309244 2016-09-26 10:01 nonamed (user activity1019) - Wykonano serwis

Reaktywacja reaktywacji ;)
Pojemniczek trzyma się na magnesie na samym czubku słupa, powinien tam trochę wytrzymać (a przynajmniej mam taką nadzieję).

2301736 2016-09-19 08:21 rekomendacja Skyqen (user activity5432) - Znaleziona

Główny punkt wyjazdu do Warszawy  Krzaczory gorsze od samej wspinaczki  Poszło bez problemu, widoczki bardzo ładne. Dziadek w pobliskim ogrodku nie byl zbyt zainteresowany moja obecnoscia. Potwierdzam, ze nadal fizycznej skrzynki nie ma, oczywiscie tez zapomnialem o reaktywacji. Dzieki, top skrzynek tego typu

Ostatnio edytowany 2016-09-19 08:55:38 przez użytkownika Skyqen - w całości zmieniany 1 raz.

2144279 2016-05-19 18:00 rekomendacja Midgard_PaP (user activity24) - Znaleziona

Najlepsza miejscówka z mojej, jakże krótkiej kariery OC. Na szczycie już było ciasno, bo nie wchodziłem sam, ale słup jak najbardziej zdobyty. TFTC

Poszła rekomendacja!

Ostatnio edytowany 2016-05-21 12:24:00 przez użytkownika Midgard_PaP - w całości zmieniany 2 razy.

2142977 2016-05-18 18:30 rekomendacja Niedźwiedziowa (user activity800) - Znaleziona

Rewelacja! Właśnie dla takich skrzynek człowiek żyje!
Dzięki za super zastrzyk adrenaliny i troszku siniaków. Warto było!!
Potwierdzam, wymacany czubek, fizycznego kesza nie ma. Zapomniałam o serwisie, przepraszam :(

REKO LECI! Brakuje mi więcej takich. :)

2025282 2016-02-04 19:50 Michu4000 (user activity3085) - Znaleziona

z michalem50. No nie powiem, były emocje. Trochę straszno na taką wysokość bez żadnej drabiny, zabezpieczeń po ciemku, z wiatrem i niską temperaturą i jeszcze po opadach deszczu/śniegu. Ale daliśmy radę:DWidok z góry całkiem niezły, nawet mimo tego że po zmroku.

2014179 2016-02-04 19:30 rekomendacja michael50 (user activity4754) - Znaleziona

Na ten słup ostrzyliśmy sobie z Michem4000 zęby już od dłuższego czasu. A ponieważ dziś poczuł on potrzebę zdobycia czegoś na hardkorze, nasza keszowa trasa zaprowadziła nas w tę ciekawą okolicę. Ogólnie wspinaczka okazała się dużo prostsza, niż wydawała się z dołu. Weszliśmy na górę, cyknęliśmy selfiaczki i zeszliśmy bez większych kłopotów. Niestety, w ferworze zabawy zapomnieliśmy zreaktywować fizyczny pojemnik:/Oprócz tego, ponieważ wyzwanie podejmowaliśmy w nocy, więc selfie są na tle czarnego nieba. Możecie nam jednak wierzyć na słowo, że byliśmy na górze :)
Dzięki za kolejną porcję adrenaliny!!!

Michu4000
sweet ^^

1964228 2015-11-28 14:51 rekomendacja Robcon (user activity4614) - Znaleziona

Wiedząc, że vilkolak jedzie do mnie nie mogłem sobie odpuścić tej skrzynki. Tym bardziej, że niedaleko domu. Po zdobyciu "wieży" sok z gumi jagód smakował wybornie! Skrzynki nie ma na górze, ale zdjęcia powinny wystarczyć.

P.S.

Wejście jest naprawdę NIEBEZPIECZNE!!! GROZI ŚMIERCIĄ LUB KALECTWEM!!!

Mimo wszystko :

R E K O M E N D U J Ę

Bez napięcia2

1963479 2015-11-28 11:19 rekomendacja vilkolak (user activity2187) - Znaleziona

W zasadzie od momentu pojawienia się tej skrzynki chciałem jak najszybciej się tam wdrapac ale jakoś tak nie było okazji aż do dziś! Żeby wieczorem było co oblewać wspólnie z Robconem stwierdziliśmy że to przecież będzie doskonały pretekst;-)Początkowo nawet nie byłem pewien czy będąc na miejscu sprostamy wyzwaniu ale szybko się okazało że takiej miejscówki odpuścić po prostu nie możemy! No to hyc na górę! Niby mam lęk wysokości ale chyba po kilku już tego typu skrzynkach jakoś o nim zapomniałem - trzeba przezwyciężać swoje słabości, a co! Na górze okazało się, że pojemnika rzeczywiście nie ma ale panorama okolicy z takiej wysokości w zupełności nam to wynagrodzila. Pozostało więc strzelenie sobie kilka selfikow i droga powrotna.
Dzięki za przyprowadzenie nas tutaj, to jest to co tygrysy lubią najbardziej!! Jak najbardziej rekomenduje miejscówkę i jednocześnie ostrzegam: tu naprawdę nie ma żartów - można spaść i wtedy przy ogromnym szczęściu "tylko" się połamać...

Ostatnio edytowany 2015-11-29 11:43:25 przez użytkownika vilkolak - w całości zmieniany 1 raz.

1944983 2015-11-06 14:33 rekomendacja glivec (user activity769) - Znaleziona

Fajne wyzwanie. Wcale nie taki niski ten słup.  Ode mnie reko. A, jeszcze jedno, nie znalazłem skrzynki. Ale to może z wrażenia.  Może ktoś sprawdzi. Wstyd będzie jeśli jest widoczna na zdjęciu :)

1897058 2015-09-22 12:33 rekomendacja lolek86 (user activity841) - Znaleziona

Nooooooooo powiem, powiem MEGA i jeszcze raz MEGA fajne widoki z samego szczytu

Oczywiście wpisik w logbook'u, a tutaj filmik ze zdobywania kesza

Serdeczne dzięki za extremalne przeżycia!!!

Ostatnio edytowany 2015-09-29 20:55:49 przez użytkownika lolek86 - w całości zmieniany 1 raz.

1860745 2015-08-27 20:46 rekomendacja nonamed (user activity1019) - Znaleziona

Znaleziona z pwk, przy pierwszej próbie wieczorem wyglądało to wyżej, w ciągu dnia już mniej ale i tak jest ekstra. Trochę obawiałem się o jakichś lokalsów albo SOK ale jedyne osoby które widzieliśmy to pracownicy kolei robiący sobie przerwę którzy pewnie nie takie rzeczy już widzieli

1860180 2015-08-27 19:43 pwk (user activity512) - Znaleziona

Nonamed mnie straszył, że to 50m w górę po konstrukcji, a tu na miejscu bardzo krótka i przyjemna wspinaczka. Na początku aż przez chwilę byłem rozczarowany . Potwierdzenie pobytu mamy podwójne, wpisowo-fotograficzne (wpis oczywiście dokonywany na szczycie).

Zero obecności ludzkiej dookoła, tylko kolejarze coś robili przy budynku Intercity - ale nawet jeśli nas widzieli, to im to najwyraźniej nie przeszkadzało...

Ostatnio edytowany 2015-08-28 13:52:35 przez użytkownika pwk - w całości zmieniany 2 razy.

1825383 2015-08-07 13:17 BAZYLEK (user activity1455) - Komentarz

Byłem byłem. Zacne miejsce. Nie właziłem na górę, bo na dole było fajniej. Hehe, ale poważnie kupa ludzi.

Przed próbą wejścia

1809718 2015-07-25 15:51 rekomendacja Osił (user activity1953) - Znaleziona

Świetny widok z góry

1803836 2015-07-25 02:14 rekomendacja Drzazga (user activity3737) - Znaleziona

No i stało się...

Na wstępie zaznaczę, że Ci co chcą atakować, niech przejadą się do słupa i go zobaczą na żywo, bo on wcale nie jest taki duży jak te które zazwyczaj widuje się w terenie ;)

Razem z Osiłem myśleliśmy, że jest to wersja takiego jebutnego, który zazwyczaj stoi gdzieś w polach. Ten jest z dwa razy mniejszy. Nawet chyba jest mniejszy niż te wieżo-platformy przy torach.

Dojście od strony drogi bajkowe, lepiej podjechać pod kesza autem, niż parkować je na tym trzy-blokowym Bronxie ;)

Atak przeprowadziliśmy przed zachodem słońca. Nikt się nawet nie jarnął, że coś tu działamy. Być może kolega QbaPL miał czysty niefart podczas patrolu juventusu, który pilnuje porządku na pobliskim aktywnym terenie pkp.

1790349 2015-07-16 00:29 tty12 (user activity242) - Komentarz

Kusi... Oj kusi..

1782846 2015-07-11 21:11 mototramp (user activity2201) - Komentarz

Czy ten słup jest wyższy od tego z kesza Bez napięcia?

1782012 2015-07-11 08:09 jakityp (user activity74) - Komentarz

Podchodząc od uliczki Kozia Górka do przejścia jest niewiele i mamy do pokonania w zasadzie ze 3 błotne górki, ale podwyższyłem trudność terenu zgodnie z sugestią. Co do ochrony to jestem w szoku. Przed założeniem kesza byłem tam kilkukrotnie i nigdy nikogo nie widziałem. Kiedy siedziałem na górze, sto metrów dalej stał radiowóz, będący na interwencji na działkach i też nic :)

Na słupie działy się różne rzeczy : https://www.youtube.com/watch?v=zZVGMfvlbE4

Mam nadzieję, że żadnych problemów oprócz zwrócenia uwagi nie było. W przeciwnym razie proszę o zgłoszenie.

1781906 2015-07-10 20:00 QbaPL (user activity3845) - Komentarz

No więc za samo "dotknięcie" słupa trudność terenowa powinna być minimum 4. Przejście ostatnich 20 metrów jest mega wyzwaniem. Po kilkunastu minutach cały mokry i brudny (po padał wcześniej deszcz) oraz pokuty i podrapany dotarłem na miejsce.

Zacząłem się wspinać. Jak już wdrapałem się na 1/3 wysokości (tą najtrudniejszą wspinaczkową, bo nie wszystkie stopnie są na miejscu) to przyjechał jakiś Pan z ochrony i kazał mi schodzić. No i jak to się bawić? ;)

Reasumując:

• kesz znakomity
  • każdy wchodzi na własną odpowiedzialność (i lepiej kogoś wcześniej powiadomić o swoich zamiarach)
  • warto ubrać się odpowiednie ubranie (np. długie spodnie) i rękawiczki (bo konstrukcja jest ździebko zardzewiała)
  • nie wspinać się po deszczu (ani w jego trakcie :)
  • nie wspinać się jak jest mocny wiatr
  • wspinać się najlepiej o wschodzie słońca (bo jest fajny widok i nikogo nie ma ;)

Ja tu jeszcze wrócę!

1781594 2015-07-10 19:05 Ev3rlastingFace2Face (user activity232) - Komentarz

Ale suuuper:DChcę!

1781581 2015-07-10 18:42 PeCha (user activity1818) - Komentarz

He he he Wejść to bym wszedł, ale już bym tam został chyba:)i nie wiem czy nie wolałbym się wpisać niż tak odchylać żeby focię cyknąć :D

Już teraz gratuluję zdobywcy FTFa:)no i założycielowi za pomysł i wprowadzenie go w życie!

Ostatnio edytowany 2015-07-10 18:44:32 przez użytkownika PeCha - w całości zmieniany 1 raz.

1781292 2015-07-10 13:41 jaculo (user activity4171) - Komentarz

No nono.... już mam gacie mokre na sam widok..;)obserwuje na razie, dopingując znalazców.. Moze kiedyś.. :)