Wpisy do logu Peak District 1    {{found}} 6x {{not_found}} 0x {{log_note}} 0x

3155962 2019-06-09 15:47 maDZIARKA (user activity1713) - Znaleziona

Bardzo lubię odwiedzać ten rejon. Góry wszelakie mają swoje stałe miejsce w moim serduchu, a tutajszy krajobraz jest naprawdę uroczy, a trasy do wędrówek zdecydowanie inne, niż w naszym ojczystym kraju - miła odmiana zarówno w klimacie, jak i widokach :)

Tymbardziej z dziką przyjemnością powędrowaliśmy pokazać Rodzince o co w tym keszowaniu chodzi - tym razem nie opowiadając, lecz pokazując na żywo, organoleptycznie :)

Bardzo fajne maskowanie - takich pozytywnych doznań estetycznych spodziewaliśmy się po tych Założycielach i nie zawiedliśmy się - DZIĘKUJEMY!

Skrzyneczka zdobyta z pj1313 i częścią familii :)

3259063 2019-06-09 09:41 pj1313 (user activity193) - Znaleziona

Jest i porządna keszyna poza granicami kraju i to założona przez Legendy - warto było aż tu jechać:  widoki piękne, i towarzystwo doborowe, i kesz zajebisty.

Dzięki !

2933198 2018-10-28 15:35 mmiskrapa (user activity462) - Znaleziona

Kesz byl rzeczywiscie bardzo na widoku, chociaz bardzo dobrze zakamuflowany. Chociaz chwile 4 osobom zajelo to wypatrywanie. Srodek suchy, wszystko w porzadku. T4TC.

2436400 2017-04-08 15:03 MiMPy+KBSJ (user activity2083) - Znaleziona

Po prawie dwóch latach od ostatniego znalezienia skrzynka ma się bardzo dobrze :)

Dzięki za skrzynkę :)

(1133)

1867436 2015-08-31 21:33 miśkiJP (user activity246) - Znaleziona

:)) pierwsza zagraniczna keszynka i udana wycieczka do Peak District. Szkoda tylko, że innych się nie udało złapać:/ <br /> Może by się trzeba było nimi zainteresować?!

1775145 2015-07-04 14:24 PaniMaga (user activity335) - Znaleziona

Po prawie roku skrzyneczka doczekała się FTF'a:) Najpierw zwiedziliśmy okolicę (godzina bez przerwy pod górę szlakiem za zamkiem:P), a na sam koniec udaliśmy się po tego kesza. Trochę się obawialiśmy czy uda nam się go odnaleźć po porażce na OP842M, ale tym razem daliśmy radę.

Pojemnik super przygotowany, teraz jak wiemy jak to wygląda może i poprzedniego kesza udałoby się nam namierzyć.

Kesz koło zamku odpuściliśmy, bo szkoda nam było 10 funciaków:D Choć Ogi podjął próbę dojścia do niego od szlaku za zamkiem. Brakowało jakiś 20 metrów...

Po OP843E nie mieliśmy już siły się wpinać gdy zobaczyliśmy wysokość górki. Jeśli jeszcze będziemy się nudzić któregoś weekendu to tam zawitamy:)

Ps. Zrobiliśmy objazd po parkingach w miasteczku i są różne ceny i różny czas postoju. Jeśli planujecie kilkugodzinny pobyt to najbardziej opłaca się parking w okolicy zamku, w centrum (4funty za cały dzień).