Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
Linia Kolejowa nr 8 - OP9JH2
Kolejowe Kielce
Właściciel: dziadek72
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: m n.p.m.
 Województwo: Polska > świętokrzyskie
Typ skrzynki: Tradycyjna
Wielkość: Mikro
Status: Gotowa do szukania
Data ukrycia: 05-06-2022
Data utworzenia: 05-06-2022
Data opublikowania: 20-11-2022
Ostatnio zmodyfikowano: 20-11-2022
11x znaleziona
0x nieznaleziona
1 komentarze
watchers 2 obserwatorów
30 odwiedzających
3 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
2 x rekomendowana
Skrzynka rekomendowana przez: dzejbi, Szemkel74
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Skrzynka niebezpieczna  Szybka skrzynka  Przyczepiona magnesem  Umiejscowiona na łonie natury, lasy, góry itp  Dostępna tylko pieszo 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

Linia Kolejowa nr 8 na trasie Warszawa Zachodnia – Kraków Główny jest to zelektryfikowana jednotorowa i dwutorowa linia łącząca Warszawę z Krakowem. Mierzy 317,164 km długości. Wykorzystywana jest w ruchu pasażerskim i towarowym. Na całej linii znajduje się 77 stacji i przystanków. Pociągi pośpieszne zatrzymują się na stacji: Warszawa Zachodnia, Warszawa Służewiec, Piaseczno, Warka, Radom Gołębiów, Radom, Skarżysko-Kamienna, Suchedniów, Kielce, Jędrzejów, Sędziszów, Miechów i Kraków Główny. Trasa jest prawie w całości dwutorowa, jedynymi odcinkami, gdzie linia jest jednotorowa, są rejony stacji Warszawa Zachodnia oraz Kraków Główny. Odcinek pomiędzy miejscowością Tunel a Radomiem stanowi część Kolei Iwanogrodzko-Dąbrowskiej, która powstała w latach 1883–1885. Odcinki łączące Radom z Warszawą oraz Tunel z Krakowem zbudowano w 1934 roku. Między 1960 a 1969 rokiem etapami nastąpiła elektryfikacja całej linii kolejowej.

 

Podczas poszukiwań zachowaj ostrożność, jest to teren PKP więc Służba Ochrony Kolei czuwa (nawet tutaj).

Zasady reaktywacji Reaktywacja jest zabroniona i nie ma od tego wyjątków.
Przeczytaj więcej o reaktywacji skrzynek TUTAJ
Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.
Obrazki/zdjęcia
LK 8
Most kolejowy nad Silnicą
spoiler
Wpisy do logu: znaleziona 11x nieznaleziona 0x komentarz 1x Obrazki/zdjęcia 1x Wszystkie wpisy Galeria