Demony Polskie
to geościeżka przedstawiająca demony słowiańskie, którymi nasi dawni przodkowie tłumaczyli niektóre zjawiska przyrodnicze, fizyczne. Jest ona zainspirowana LARP'ami. Jeśli ktoś nie wie co to jest LARP link tu:
Odkrywając ścieżkę keszer powinien wcielić się w rolę wojownika - Wiedźmina, który przemierza świat w poszukiwaniu nowych zleceń, stawiając czoła różnym wyzwaniom. Jest to jednocześnie ścieżka umiejscowiona w malowniczych okolicznościach Międzyrzeckich Jeziorek, które z pewnością pozwolą lepiej wczuć się w rolę i klimat opowieści, a także będzie okazją do przyjemnego spaceru, do którego serdecznie zachęcam (nie wszędzie da się dojechać samochodem, czy rowerem).
Serdecznie zachęcam przeczytanie najpierw zadania finałowego 16. Baba Jaga - OP9HKT, od którego powinniśmy zacząć swą przygodę. Do zdobycia kesza finałowego oraz kesza bonusowego będą potrzebne kordy, te znajdziecie w keszach ukrytych na tej geościeżce. Kesz bonusowy ukryty jest na jednej z wysp, będzie zatem potrzebny środek pływający - tu opcji jest kilka: rowery wodne, kajaki, łódki, czy ew. własny sprzęt pływający.
12. Zmora
Wracasz do karczmy z wilczą łapą. Pytasz o nocleg i obiecane
wynagrodzenie. Karczmarz przekazuje Ci dwie sakwy, zapewnia,
że łóżko też się znajdzie, ale czujesz niepokój, bo poza Wami nie
ma nikogo - wszyscy bywalcy wyparowali. W końcu mężczyzna
zaczyna żalić się, że ma coraz mniejszy ruch, ludzie narzekają, że
źle się tu śpi i wstają bez sił. Mają problemy z oddychaniem
i wrażenie, że coś ich dusi w nocy.
Pyta, czy możesz coś na to zaradzić.
O keszu:
- Uważaj na mugoli!
- Szczelnie zamknij pojemnik i woreczek
- Ze względu na rozmiar logbooka, wpisy jedynie długopisem
Pamiętaj o szukaniu kordów!