Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
M-08. Nieczynny peron - OP88BB
tam gdzie kończy się dworzec...
Właściciel: mateuszAZL
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 131 m n.p.m.
 Województwo: Polska > lubuskie
Typ skrzynki: Tradycyjna
Wielkość: Mikro
Status: Gotowa do szukania
Data ukrycia: 14-04-2015
Data utworzenia: 14-04-2015
Data opublikowania: 14-04-2015
Ostatnio zmodyfikowano: 21-11-2016
20x znaleziona
0x nieznaleziona
0 komentarze
watchers 1 obserwatorów
104 odwiedzających
19 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
8 x rekomendowana
Skrzynka rekomendowana przez: barabara9299, Bartek111, Ćwir, d.ana88, jarekj0212, mmmilenka, mycha92, ptasznik
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Można zabrać dzieci  Zalecane szukanie nocą  Skrzynka niebezpieczna  Dostępna dla niepełnosprawnych  Dostępna rowerem  Szybka skrzynka  Weź coś do pisania  Przyczepiona magnesem 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

Stacja w Zielonej Górze powstała w roku 1871, pierwszy pociąg zatrzymał się tu 1 października 1871. Zielona Góra (wówczas: Grünberg) była wtedy niewielkim miastem i do potrzeb takiego miasta dostosowana była też powierzchnia dworca. Po wojnie, z racji awansu na miasto wojewódzkie, nastąpił tu znaczny wzrost liczby mieszkańców. Budynek dziewiętnastowieczny został zatem w latach 60. XX w. zastąpiony nową halą. Wygospodarowano też dwa nowe perony, umieszczając je kilkadziesiąt metrów dalej w kierunku wschodnim. (Peron 4. przestał funkcjonować w latach 80.) Wzrastający ruch, zarówno kolejowy, jak i samochodowy spowodował konieczność wybudowania wiaduktu, którym poprowadzono ulice Sulechowską, dotychczas krzyżującą się z torami przy dworcu.

 

 

Peron 4 obecnie jest używany jedynie jako peron postojowy dla pociągów. To właśnie na nim schowany jest kesz, który idealnie wkomponowuje się w infrastrukturę tego miejsca. 

 

 

Generalnie jest bezpiecznie chociaż proszę o zachowanie ostrożności.

 

Zalecane szukanie po zmroku, gdyż za dnia możecie się rzucać w oczy zbyt mocno.

 

Dodatkowe informacje
Musisz być zalogowany, aby zobaczyć dodatkowe informacje.