Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
You have to be logged-in in order to perform operations on this cache.
stats
Show cache statistics
SW 06 – Sleipnir, Koń Odyna - OP86MS
pamiątka po Sukkub InO 2014
Owner: do-mi
This cache belongs to GeoPath!
Please log in to see the coordinates.
Altitude: 141 m. ASL.
 Region: Poland > pomorskie
Cache type: Other type
Size: Small
Status: Ready for Search
Date hidden: 25-10-2014
Date created: 13-01-2015
Date published: 13-01-2015
Last modification: 02-07-2020
59x Found
3x Not found
0 notes
watchers 3 watchers
51 visitors
48 x rated
Rated as: Excellent
In order to view coordinates and
the map of caches
you must be logged in
Cache attributes

Go geocaching with children  Bike  Compass  Take something to write  Offset cache  Nature 

Please read the Opencaching attributes article.
Description PL

Skrzynka ta jest pamiątką po wydarzeniu Sukkub InO 2014 - Trasa Geocachingowa i zarazem jednym z elementów geościeżki Sukkub InO 2014 - Skarby Walhalli. Zachęcam oczywiście do zdobywania tej skrzynki właśnie jako element geościeżki, w oryginalnej formie imprezy na orientację, posiłkując się współrzędnymi i dodatkowym opisem jedynie w razie problemów z jej odnalezieniem.

 

 

Sleipnir, czyli Błyszczący, był ośmionogim koniem, potomkiem rumaka Swadilfari i potrafiącego przybierać różne postacie Lokiego, który tym razem zamienił się w klacz. Sleipnir potrafił przemierzać morza i szybować w powietrzu, był też szybszy od wszystkich innych koni. Loki podarował go Odynowi i od tego czasu Sleipnir wiernie służył swemu panu, prowadząc go nawet do ostatecznego boju podczas Ragnarök. Odyn był dla niego dobrym panem, a w stajniach Asgardu Błyszczącemu absolutnie niczego nie brakowało…

 

Współrzędne miejsca rozpoczęcia poszukiwań zostały odzwierciedlone na wycinku mapy oraz oznaczone lampionem na poniższym zdjęciu.

 

Skrzynki należy szukać w korzeniach dorodnego drzewa w promieniu kilku metrów od drewnianej konstrukcji.

 

PAMIĘTAJ:  zostaw skrzynkę zamaskowaną tak, jak ją znalazłeś - nie psuj zabawy innym.

UWAGA: Kredka jest integralną częścią skrzynki, podobnie jak logbook. Nie jest na wymianę, więc proszę jej nie zabierać!

Pictures
współrzędne
miejsce rozpoczęcia poszukiwań
tam szukaj