Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Musisz być zalogowany, by wpisywać się do logu i dokonywać operacji na skrzynce.
stats
Zobacz statystykę skrzynki
kółko i krzyżyk - OP6CF7
Kółko i krzyżyk
Właściciel: wojrip
Zaloguj się, by zobaczyć współrzędne.
Wysokość: 161 m n.p.m.
 Województwo: Polska > pomorskie
Typ skrzynki: Own cache
Wielkość: Normalna
Status: Zarchiwizowana
Data ukrycia: 25-07-2013
Data utworzenia: 25-07-2013
Data opublikowania: 25-07-2013
Ostatnio zmodyfikowano: 25-08-2013
4x znaleziona
0x przeniesiona   0 km
2x nieznaleziona
9 komentarze
watchers 0 obserwatorów
6 odwiedzających
3 x oceniona
Oceniona jako: znakomita
1 x rekomendowana
Skrzynka rekomendowana przez: antros
Musisz się zalogować,
aby zobaczyć współrzędne oraz
mapę lokalizacji skrzynki
Atrybuty skrzynki

Można zabrać dzieci  Dostępna dla niepełnosprawnych  Dostępna rowerem  Szybka skrzynka 

Zapoznaj się z opisem atrybutów OC.
Opis PL

Kółko i krzyżykgra strategiczna rozgrywana przez dwóch graczy, najczęściej na kartce papieru w kratkę. Gracze obejmują pola na przemian dążąc do objęcia trzech pól w jednej linii, przy jednoczesnym uniemożliwieniu tego samego przeciwnikowi. Pole może być objęte przez jednego gracza i nie zmienia swego właściciela przez cały przebieg gry. W najbardziej popularnej w Polsce wersji gra odbywa się na polu o wymiarach 3x3.

Gra w kółko i krzyżyk
Gra w kółko i krzyżyk

Graficznie (np. na kartce) gra najczęściej przebiega następująco:

  1. Pole gry wyznaczane zostaje przez nakreślenie 4 przecinających się linii: dwóch pionowo i dwóch poziomo, z których każda jest podzielona przez dwie prostopadłe do niej linie na trzy równe części.
  2. Na poszczególnych polach wyznaczonych przez tę figurę (gdyby wpisać ją w kwadrat, pojedynczym polem byłby kwadrat o krawędzi 1/3 kwadratu opisanego) gracze stawiają na przemian kółko i krzyżyk.
  3. Gdy któryś z graczy stworzy linię trzech krzyżyków lub trzech kółek, przekreśla ją i zostaje zwycięzcą. Gdy wszystkie pola są zajęte i nie zostaje utworzona linia, gra kończy się remisem.

Przy odpowiednio dobrze grających graczach zawsze skończy się remisem.

 

ZASADY DODATKOWE:

- jedno podẻjście na dzień

- na każde podejście jest osiem rogrywek (pierwsze pięć defensywne ja zaczynam, kolejne trzy ofensywne)

- wygrać wystarczy tylko raz;

- jeżeli wygram 3 razy podejście jest przerywane

 

Kesz dostępny od poniedziałku do piątku po 16.00 i przed 8.00 sobota i niedziela raczej całe dnie dostępna.

 

Konieczne wcześniejsze umówienie się telefoniczne, mail lub gg.

tel: 889-101-128 (dzwonić najlepiej po 16.00 sms cały dzień)

e-mail: ripke@gg.pl

gg: 3600075

 

 

Wpisy do logu: znaleziona 4x nieznaleziona 2x komentarz 9x Obrazki/zdjęcia 1x Wszystkie wpisy Galeria