Największy na świecie niekomercyjny serwis geocachingowy
GeoŚcieżki - skupiające wiele keszy
Ponad 1000 GeoŚcieżek w Polsce!
Pełne statystyki, GPXy, wszystko za darmo!
Powiadomienia mailem o nowych keszach i logach
Centrum Obsługi Geokeszera wybierane przez Społeczność
100% funkcjonalności dostępne bezpłatnie
Przyjazne zasady publikacji keszy
Je moet ingelogd zijn om deze cache te loggen of te bewerken.
stats
Toon cache statistieken
Dziecko Rozmaryny - OP4DB0
Skrzynka Woodu
Eigenaar: kawior&jardo
Log in om de coördinaten te kunnen zien.
Hoogte: 114 meter NAP
 Provincie: Polen > dolnośląskie
Cache soort: Multi Cache
Grootte: Micro
Status: Gearchiveerd
Tijd: 1:18 h    Lengte: 1.35 km
Geplaatst op: 04-04-2012
Gemaakt op: 24-04-2012
Gepubliceerd op: 24-04-2012
Laatste verandering: 10-04-2024
90x Gevonden
1x Niet gevonden
11 Opmerkingen
watchers 15 Volgers
247 x Bekeken
79 x Gewaardeerd
Beoordeeld als: uitstekend
70 x Aanbevolen
Deze cache is aanbevolen door: [ocenzurowano_1], AER, Agatha, Alien_XIII, art_noise, astrzala, atris, BaNa, Bedekkk, Bili, CacheHunter, czirios, Damantris, djcrazyfrog499, Doc with the dog, dżazder, etna&mars, fck, franciszkowe_kwiatki, G R A B S, giz0l, gudr05407, gura, Harry_Hole, Herlawy, hobbbysta, iks, j_janus, kaawuu, Kielbek, krusiaa, kubut, Lenser, Lumen, lupi, ŁOKCIE, łowca_łosi, MajMar, Maleska, marcm77, Marokes, motrax, MPK_TEAM, Nannette, Okorzec, OLAkid, Phoebe, Pyśka, Qbacki, rafał+magda, Raku27, ratowniczka, RenataF, ROBACZKUS, rosickey, Ruda04, sebastianj, Skyqen, smoq, snieeegu, straznik, Stryker, Szarlih, tbm, tonio, Wesker, witeklyko78, xytras, ZEZIK, ZoBeR
Om de coördinaten en de kaart te zien
van de caches
moet men ingelogd zijn
Cache attributen

Recommended at night  Dangerous Cache  Torch needed  Take special equipment  Take something to write  Fixed by magnet  Nature  You will need a shovel  Access only by walk 

Lees ook het Opencaching attributen beschrijving artikel.
Beschrijving PL

DOZWOLONA OD LAT 18

SKRZYNKA PRZEZNACZONA DLA OSÓB PEŁNOLETNICH, O BARDZO MOCNEJ PSYCHICE. ABSOLUTNIE NIE ZABIERAJCIE Z SOBĄ DZIECI. KESZ MOŻE SPOWODOWAĆ TRWAŁY URAZ PSYCHOLOGICZNY.

Skrzynka to wieloetapowiec. Kordy wskazują etap startowy.

Od samego początku postaraliśmy się, by jak najbardziej zniechęcić was do jej zdobywanie.
Niemożliwe jest podjecie finału w dzień. Skrzynka to typowy nocnik. By go zaliczyć na start musisz się wstawić jakieś 25 minut po zachodzie słońca. Później w trakcie poszukiwań spiesz się, gdyż upływający czas działać będzie na twoją niekorzyść. Finałowa skrzynka wielkości mikro, znajduje się około 60-80 cm pod powierzchnią gruntu. Kesz przysypany jest ziemią, wiec kłujki, szpadle, saperki są dozwolone. Używając rękawiczek tez sobie poradzicie, gdyż gleba  nie jest jakoś specjalnie zbita. W trakcie poszukiwań możesz natknąć się na węże, wilki , wilkołaki, szczury, kleszcze, stonkę ziemniaczaną,martwe kurczaki i nietoperze. Prosimy zachowajcie czujność, rozwagę i rozsądek. Na pewno przyjdzie się Wam przedzierać przez chaszcze, rowy krzaczyska, pokrzywy, bagna i inne straszne paskudztwa.

UWAGA-do skonstruowania tego wieloetapowca użyliśmy najnowocześniejszej technologi FX . W trakcie zaliczania poszczególnych etapów natkniecie się miedzy innymi na płonące krzyże. Krzyże umieszczone są tylko po to, by podnieść poziom napięcia, strachu i leku. Niech nikt z poszukiwaczy (jeśli oczywiście taki się zdarzy) nie dozna pomieszania zmysłów i nie pląta tej zabawy z religią czy wyznaniem politycznym. PROSIMY.

Jeszcze jedna, bardzo ważna sugestia-etap pośredni do ktorego doprowadzi was wzrok zombiaków jest jedynie etapem do odczytania. Nie dobierajcie się do niczego bo uszkodzicie połączenia pirotechniczne a to grozi niekontrolowanym wybuchem, za co nie ponosimy żadnej odpowiedzialności.

Najważniejsza sprawa-przed otwarciem etapu pośredniego jak i finału wyczyść wszystko z ziemi i odsłoń worki zabezpieczające. Później zachowaj się jak prawdziwy keszer i wszystko ładnie zamaskuj.

Jeśli jeszcze znajdzie się jakiś szaleniec, który zechce zdobyć tego kesza to: dobre trzewiki, mocne galoty, latarka, rękawiczki i sipa mogą się bardzo przydać.

Extra hints
Je moet ingelogd zijn om de hints te zien